عدم تعیین معیارهای سرمایه گذاری خاص

من نمی توانم به اندازه کافی بر اهمیت این موضوع تأکید کنم. همه به یک برنامه نیاز دارند، زیرا  “شکست در برنامه ریزی، برنامه ریزی برای شکست است” . املاک و مستغلات باید یک رویداد غیر عاطفی باشد که در آن به معیارهای خود پایبند باشید و متمرکز بمانید. در املاک و مستغلات، ضربه زننده بودن خوب است اما کمال گرا بودن غیر واقعی است. فروش آپارتمان در کرج پول لازم اجازه دهید معیارهای سرمایه گذاری شما به شما بگوید چه زمانی بله و چه زمانی نه بگویید.

اشتباهات رایج سرمایه گذاران در مسکن

اگر معیارهای مشخصی نداشته باشید، ممکن است منجر به سردردهای بزرگ و اشتباهات پرهزینه شود. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات “یک اندازه برای همه” نیست، به این معنی که سرمایه گذاری خوبی برای شما ممکن است برای شخص بعدی نباشد. عاشق یک ملک سرمایه گذاری نشوید، عاشق معیارهای خود شوید و به سرعت متوجه خواهید شد که چیزی به نام “فرصت یک بار در زندگی” وجود ندارد.

سرمایه گذاری در یک بازار خاص املاک و مستغلات به دلیل داشتن خانواده در نزدیکی شما

این موردی است که من اغلب می‌شنوم و متأسفانه به مردم احساس امنیت کاذب می‌دهد. خانواده و پول، اغلب به جای ساده کردن همه چیز، همه چیز را پیچیده می کنند. آیا منطقی است که برادرت که معلم ریاضی است، برود و به زباله‌های خراب نگاه کند؟ بهتر از این، اگر قصد دارید این ملک را به مدت 10 سال داشته باشید، چند لطف خانوادگی ذخیره کرده اید؟ با یک مدیر حرفه ای املاک کار کنید تا ملک خود را مدیریت کنید نه عضوی از خانواده که زندگی خود را دارد و به هر حال اطلاعات زیادی در مورد سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ندارد.

انجام کارها به این دلیل

این روزها زندگی خیلی سریع پیش می‌رود و فناوری فقط این سرعت سریع تغییر را افزایش می‌دهد. خوشبختانه، این تغییرات برای بهتر شدن است. هشت سال پیش، شما هرگز نمی توانستید آدرس ملکی را که در حال خرید آن هستید، در رایانه تایپ کنید و کامپوننت های اجاره، فروش های اخیر را بررسی کنید، به عکس های هوایی نگاه کنید و عملاً در خیابان رو به روی ملک خود بایستید.

 منظور من این است: کار با CPA قدیمی، ارتقا ندادن کامپیوتر یا نرم افزار خود، یا عدم آموزش خود در مورد تغییرات در تامین مالی و بازار املاک و مستغلات، مانع از آن می شود که خودتان را برای موفقیت مالی آماده کنید. هرگز یادگیری را متوقف نکن!!!

توصیه ی بازرسان اتحادیه املاک به سرمایه گذاران هنگام خرید و پیش خرید آپارتمان در تهران

کار با افراد اشتباه

شما باید اطراف خود را با یک شبکه قابل اعتماد از متخصصان باتجربه احاطه کنید که دارای سوابق گسترده ای از عملکرد خوب هستند. من درک می‌کنم که مردم گاهی اوقات اشتباه می‌کنند، با این حال، زندگی بسیار کوتاه‌تر از آن است که بازنشستگی شما به عنوان خوکچه هندی برای یک شرکت «بچه جدید در بلوک» باشد. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات مستلزم افراد تحصیلکرده و اخلاقی است که فقط «در کسب و کار» نیستند، بلکه خود سرمایه گذارانی هستند که کاری بیش از صحبت کردن ندارند.

جریان نقدی منفی

من هرگز در زندگی ام یک سرمایه گذار املاک و مستغلات را ندیده ام که بگوید: « کاش اینقدر جریان نقدی مثبت از سرمایه گذاری املاک و مستغلات من به دست نمی آمد. با این حال، من با سرمایه‌گذاران بی‌شماری ملاقات کرده‌ام که ملکی با جریان‌های نقدی منفی خریداری کرده‌اند، به این امید که قدردانی بتواند این منفی را خنثی کند، اما در نهایت از ملک دور می‌شوند، زیرا آنها دیگر نمی‌توانستند آن را بپردازند.

این بدان معنا نیست که مردم با سرمایه‌گذاری در املاکی که جریان نقدی منفی دارند، پولی به دست نیاورده‌اند، با این حال، این کار بسیار خطرناک‌تر است و من معتقد نیستم که به خطر انداختن پس‌انداز و بازنشستگی‌تان ایده خوبی باشد. اشکالی ندارد که ملک را برای قدردانی هدف قرار دهید، فقط مطمئن شوید که هر ماه جریان نقدی مثبتی نیز دارید تا زمانی که منتظر افزایش ارزش ملک در طول زمان هستید، شما را نگه دارد. اگر با 20 درصد کاهش جریان نقدی ندارد، 25 درصد را کاهش دهید.

سازماندهی نشده بودن

سازماندهی نشده بودن یک اشتباه بسیار پرهزینه است. بسیاری از مردم برای پیگیری عملکرد ملک خود وقت نمی گذارند. این منجر به اسناد ضعیف، از دست دادن تعداد زیادی کسر مالیات، فروش آپارتمان در تهران پول لازم پرداخت بیش از حد برای تعمیر و نگهداری و در نهایت مشکل در تعیین میزان بازگشت سرمایه (ROI) آنها می شود.

افزایش مبلغ وام کمک هزینه خرید مسکن جوانان در تهران

ناگفته نماند که سازماندهی باعث صرفه جویی در ساعات بی شماری در انجام کارهایی مانند آماده شدن برای مالیات و تامین مالی مجدد املاک می شود. هر سرمایه‌گذار موفق املاک و مستغلات که من ملاقات کرده‌ام و در طول زمان ثروت زیادی به دست آورده‌اند، یک سیستم بسیار سازمان‌یافته برای مدیریت و ردیابی عملکرد سبد املاک خود دارند.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *