شرایط پرداخت اقساط در پیش فروش آپارتمان های اداری و تجاری

آنها همچنین در یک منطقه بزرگ گسترش یافته و به یک طبقه کامل از ساختمان می رسند، و بنابراین ساکنان آنها از حریم خصوصی لذت می برند، زیرا هیچ همسایه ای با آنها در همان طبقه وجود ندارد، و ساکنان از آزادی کامل، علاوه بر الگوهای لوکس، مشابه زندگی برخوردارند. در یک ویلا پنت هاوس ها از آن دسته آپارتمان هایی هستند که فروش آپارتمان در کرج پول لازم متقاضیان مسکن لوکس را به خود جذب می کنند.

الگو برداری سازنده های خانه و آپارتمان از معماری کشورهای مختلف

 زیرا در قلب شهرهای بزرگ واقع شده اند و در عرض پنج دقیقه می توان به آنها دسترسی پیدا کرد و به رستوران ها و مراکز تجاری نزدیک است. شایان ذکر است که شرکت های املاک و مستغلات برای افزودن لوکس بیشتر به آپارتمان های پنت هاوس با یکدیگر رقابت می کنند، جایی که لوکس با یک آسانسور خصوصی که با آسانسور ساختمان متفاوت است نشان داده می شود و دارای یک ورودی خصوصی است، علاوه بر بالکن با تراس و یک. استخر.

تفاوت برج های مختلف چیتگر برای سرمایه گذاری و پیش خرید

در مورد برج های مسکونی که سبک آپارتمان ها بر اساس طبقه کامل است که هر آپارتمان در یک طبقه کامل است، در این حالت پنت هاوس به یک آپارتمان دو طبقه تبدیل می شود و سپس کل دو طبقه به آن اختصاص می یابد. ، به طوری که از بقیه آپارتمان های ساختمان متمایز شود. در مورد ساکنان آن، آنها می توانند از بسیاری از خدمات هتلی که در این ساختمان های لوکس موجود است، لذت ببرند.

جایی که سرویس غذا برای آپارتمان در دسترس است و خدمات خشکشویی نیز در دسترس است. این ساختمان همچنین دارای یک رستوران مجلل و بسیاری از خدمات هتل است. پروژه الهیه و فرشته آپارتمان های تریپلکس: آنها آپارتمان های متشکل از سه طبقه هستند. صاحبان این آپارتمان ها از راحتی بیشتری برخوردارند و بخشی از آنها را می توان به دفتر یا سالن ورزشی اختصاص داد.

شرایط پرداخت اقساط در پیش فروش آپارتمان های اداری و تجاری

نکات قابل توجه برای انتخاب خانه و آپارتمان مناسب

باید به این نکته اشاره کنیم که سرمایه گذاری آپارتمان های تریبلکس و دوبلکس به دلیل مساحت وسیعی که می تواند مرکز درمانی، موسسه آموزشی یا رستوران باشد، بهترین انتخاب برای سرمایه گذاری ملکی است. آپارتمان های دوبلکس: ویژگی این نوع آپارتمان این است که از دو طبقه بالاتر از یکدیگر تشکیل شده است که توسط یک راه پله داخلی به هم متصل شده اند.

همچنین فضاهای جادار و مناسب برای خانواده ها علاوه بر ایجاد حریم خصوصی برای ساکنان آن. این امکان برای ساکنین وجود دارد که طبقه پایین را برای زندگی و طبقه فوقانی را برای اتاق خواب و سرویس بهداشتی اختصاص دهد. برای افراد کم درآمد و افراد با بودجه کم مناسب است. آپارتمان های برج های مسکونی: برای ما در دوره اخیر واضح است که اتکا به برج سازی در ترکیه افزایش یافته است.

خط آخر

 این مجتمع های مسکونی به گزینه ایده آل برای بسیاری از خارجیان مقیم ترکیه تبدیل شده اند. همچنین تعداد زیادی امکانات در این برج های مسکونی از جمله استخر، مجموعه های ورزشی، سونا، رستوران و زمین بازی کودکان وجود دارد و همچنین فضاهای سبز و امنیت مرکزی، در هر برج یا ساختمان آپارتمانی، و نگهبانی که مراقب اتفاقات ساختمان است.

تفاوت برج های مختلف چیتگر برای سرمایه گذاری و پیش خرید

علاوه بر داشتن سیستم تهویه مرکزی، هزینه ماهانه بالاتری را در مقایسه با سایر منازل در ترکیه به دنبال دارد. آپارتمان های استودیویی: این آپارتمان ها از یک اتاق با تخت و کمد تشکیل شده است و قسمت آخر آن به عنوان آشپزخانه و اتاق نشیمن استفاده می شود. در اکثر موارد این نوع آپارتمان برای جوانان مجردی که برای تحصیل به ترکیه مهاجرت کرده اند و می خواهند در آپارتمان های کوچک و ارزان زندگی کنند بسیار مناسب است.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *