مشهور ترین مشاوران املاک غرب تهران

بازار املاک و مستغلات منهتن به دلیل اجاره متوسط ​​یک آپارتمان یک خوابه با بیش از 3000 دلار در ماه مشهور است. با این حال، برای در نظر گرفتن سرمایه گذاری در املاک منهتن، لازم نیست میلیون ها دلار پول نقد در دست داشته باشید. املاک ارزان تری در محله ها وجود دارد، و آنها 1500 دلار در ماه اجاره برای فروش آپارتمان در کرج پول لازم یک اتاق خواب و خیلی بیشتر برای یک آپارتمان دو خوابه یا سه خوابه دارند. و اجاره بها در بازار مسکن منهتن سریعتر از نرخ تورم افزایش می یابد.

تاثیر تورم و رشد نرخ بهره بر قیمت واحد های مسکونی

مردم ممکن است به شهر نیویورک بیایند تا سعی کنند آن را در برادوی، پخش، یا انتشارات بزرگ کنند. با این حال، آنها تنها در صورتی می مانند که ارزش آن را داشته باشد، چه در وال استریت کار کنند و چه از راه دیگری امرار معاش کنند. کیفیت پایین زندگی افراد را، چه بچه دار شوند و چه نداشته باشند، به ویژه پس از بچه دار شدن، از خود دور می کند. و این کیفیت زندگی است که بازار املاک و مستغلات منهتن را به بازی بهتری نسبت به سانفرانسیسکو تبدیل می کند.

شهر نیویورک یک مشکل بی خانمان دارد، اما مدفوع آن چنان بد نیست که اپلیکیشنی برای آن داشته باشند یا سوزن هایی در آن مکان پراکنده شود. این امر تقاضای بازار مسکن نیویورک را در بلندمدت قوی نگه می دارد. حمل‌ونقل عمومی قوی‌تر و تعداد فعالیت‌های موجود در هر زمان، شهر را برای هزاره‌ها جذاب‌تر می‌کند.

کیفیت بالاتر زندگی در شهر نیویورک

تغییر جمعیتی که در منطقه نیویورک مشاهده می‌کنید، این است که بزرگسالان جوان برای کار به منهتن می‌روند، وقتی بچه دار می‌شوند برای خرید خانه یا آپارتمان بزرگ‌تر به محله‌ها نقل مکان می‌کنند، و وقتی که بزرگسالان میانسالی بدون فرزند هستند، دوباره نقل مکان می‌کنند. با این حال، بیشتر آنها پس از ترک بخش فناوری از منطقه مترو فرار نمی کنند، همانطور که در سانفرانسیسکو دیده می شود.

نیویورک یکی از سنگین ترین بارهای مالیاتی کلی را در ایالات متحده دارد. با این حال، این بار بر اساس نوع درآمدی که دریافت می کنید و دارایی که دارید متفاوت است. به عنوان مثال، تعاونی ها با قبوض مالیات بر دارایی قابل مقایسه با ساختمان های آپارتمانی مواجه نیستند. یک ساختمان بخرید و آن را بازسازی کنید تا مسکن مقرون به صرفه و با تراکم بالا ایجاد کنید، و شما واجد شرایط معافیت های مالیاتی قابل توجهی خواهید بود.

جزئیات دریافت مجوز فروش و پیش فروش آپارتمان

معامله نسبی در مورد مالیات بر دارایی

در انتهای دیگر بازار، ساختمان‌های کاندوهای لوکسی که به وجود می‌آیند، بر اساس قیمت فروش ملک، صورت‌حساب‌های مالیاتی نسبتاً پایینی را برای مالکان به بار می‌آورند، اگرچه این امر همچنان می‌تواند صورت‌حساب مالیاتی بسیار بالاتر از آنچه یک فرد معمولی می‌تواند بپردازد، به همراه داشته باشد. تغییرات اخیر در قوانین مالیات بر دارایی که بیشتر صورتحساب مالیات بر دارایی را افزایش می دهد.

 به سیل عمارت ها و ساختمان های آپارتمانی چند میلیون دلاری توسط کسانی که نمی خواهند این صورت حساب را بپردازند، کمک می کند. منهتن مسکن فوق‌العاده متراکم، مشوق‌هایی برای بیشتر موارد مشابه، و جمعیت زیاد اجاره‌ای وفادار ارائه می‌دهد. اگر توانایی مالی برای سرمایه گذاری در اینجا را دارید، می تواند ارزش تلاش را داشته باشد. بنابراین، پیدا کردن یک فرصت خوب برای سرمایه گذاری در املاک منهتن کلید موفقیت شما خواهد بود.

جزئیات دریافت مجوز فروش و پیش فروش آپارتمان

خرید یا فروش املاک و مستغلات، برای اکثریت سرمایه گذاران، یکی از مهم ترین تصمیماتی است که آنها می گیرند. انتخاب یک مشاور/حرفه ای املاک و مستغلات همچنان بخش مهمی از این فرآیند است. فروش آپارتمان در تهران پول لازم آنها به خوبی در مورد عوامل مهمی که بر مناطق خاص بازار شما تأثیر می گذارند، مانند تغییرات در شرایط بازار، پیش بینی بازار، نگرش مصرف کنندگان، بهترین مکان ها، زمان بندی و نرخ بهره، مطلع هستند. NORADA REAL ESTATE INVESTMENTS  تلاش می کند .

تا استانداردهایی را برای صنعت خود تعیین کند و با بالا بردن سطح استاندارد فرصت های استثنایی سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در بازارهای رشد ایالات متحده، الهام بخش دیگران باشد. ما می توانیم با به حداقل رساندن ریسک و به حداکثر رساندن سود به موفقیت شما کمک کنیم.

حداقل ریسک خرید و پیش خرید مسکن

به ما اطلاع دهید که کدام بازارهای املاک و مستغلات را برای سرمایه گذاری در املاک بهترین می دانید! اگر به مشاوره سرمایه گذاری متخصص نیاز دارید، می توانید فرم ارائه شده در اینجا را پر کنید . یکی از متخصصان سرمایه‌گذاری ما با شما تماس می‌گیرد تا در مورد تمام جنبه‌های جستجو، خرید و داشتن یک ملک سرمایه‌گذاری کلید در دست صحبت کند.

حداقل ریسک خرید و پیش خرید مسکن و سرمایه گذاری در املاک

اطلاعات موجود در این مقاله از سایت های شخص ثالث ذکر شده در زیر مراجع استخراج شده است. اگرچه اعتقاد بر این است که این اطلاعات قابل اعتماد هستند، سرمایه گذاری املاک نورادا هیچ گونه ضمانت، ضمانت یا تضمینی، صریح یا ضمنی، درباره دقیق، قابل اعتماد یا جاری بودن اطلاعات ارائه شده ارائه نمی کند. تمام اطلاعات ارائه شده باید به طور مستقل از طریق مراجع ارائه شده در زیر تأیید شود.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *