راهنمای مرحله به مرحله برای فروش آپارتمان در تهران

قیمت گذاری بر روی واحد مسکونی ، اداری و تجاری

جهانگیر بخشی هنری از شهر استانبول است که در آن هنرمندان و نوازندگانی را خواهید دید که در اطراف شهر هجوم آورده اند. اگر به دنبال مکانی هستید که به همه چیز نزدیک باشد، می توانید در جهانگیر به دنبال ملک باشید. کاراکوی سمت “هیپستر” استانبول نامیده می شود. برای شروع، کافه‌ها و رستوران‌های زیادی در فروش آپارتمان در تهران پول لازم خیابان‌ها وجود دارد و صدها نفر از زندگی لذت می‌برند و سبک زندگی هیپستر خود را دنبال می‌کنند. کاراکوی واقعا می تواند حال و هوای شهر را به شما بدهد.

تاثیر وضعیت بد اقتصادی بر میزان فروش و پیش فروش آپارتمان

تکسیم یکی از مرکزی ترین مناطق استانبول است. اینجا جایی است که بسیاری از معماری های قدیمی را خواهید دید. برخی از قدیمی ترین مساجد ترکیه را می توان در اینجا یافت. از آنجا که این منطقه قدیمی است، کیفیت معماری ممکن است با محله های آن متفاوت باشد. اگر به دنبال تجمل هستید، اتیلر برای شما ایده آل است. بسیاری از کافه‌های شیک، مغازه‌های معروف و دفاتر خوب در این منطقه وجود دارد. شما می توانید یک ویلا با منظره بسفر یا یک آپارتمان لوکس در اتیلر پیدا کنید.

خانه و آپارتمان های زیر قیمت با وام

 با این حال، توجه داشته باشید که این یکی از گران ترین مناطق استانبول است. این منطقه به دلیل نزدیکی به مراکز مالی و در عین حال چشم‌انداز زیبای بسفر مشهور است. سارییر از آنجایی که به مناطق سرسبز شهر نزدیک است، جزو اولین انتخاب خانواده هایی است که به استانبول نقل مکان می کنند. این منطقه انواع مختلفی از گزینه های مسکن، مانند عمارت، ویلا، و اقامتگاه های لوکس را ارائه می دهد.

قیمت گذاری بر روی واحد مسکونی ، اداری و تجاری

به غیر از استانبول، مقاصد دیگری نیز وجود دارد که فرصت های سرمایه گذاری پرسود در املاک و مستغلات را برای خارجی ها فراهم می کند. آنتالیا در جنوب ترکیه واقع شده است و یکی از مشهورترین مقاصد تابستانی هم برای مردم محلی و هم برای مهاجران است. بر اساس داده های منتشر شده توسط موسسه آمار ترکیه (TUIK)، امروز بیش از 100000 خارجی در این شهر زندگی می کنند.

تاثیر تعداد اتاق های آپارتمان بر قیمت املاک

آنتالیا با سواحل با پرچم آبی، آب و هوای خوب و جامعه بزرگ مهاجران، بهترین مکان در ترکیه برای خرید ملک است. در حالی که دارای امکاناتی است که شهرهای بزرگ دارند، حال و هوای شهر ساحلی را نیز دارد. آنتالیا سومین مقصد محبوب در میان مهاجرانی است که تصمیم به مهاجرت به ترکیه دارند.

بدروم یکی دیگر از خطوط ساحلی معروف ترکیه است. فروش آپارتمان در کرج پول لازم این شهر ساحلی دارای ویلاهای با دید دریا، خانه های سنگی و ویلاهای مجزا با باغ های بزرگ است. به لطف آب و هوای آن، مکان بسیار خوبی برای گذراندن زمستان نیز است. بدروم همچنین محل زندگی یک جامعه بزرگ مهاجر بریتانیایی است که انتخاب کرده اند در آنجا بازنشسته شوند.

تاثیر تعداد اتاق های آپارتمان بر قیمت املاک

گزینه های فروش واحد مسکونی

آنکارا، پایتخت ترکیه، یکی دیگر از مقاصد ترجیحی در میان مهاجران کار است. قیمت ملک در آنکارا نسبت به استانبول ارزان تر است، بنابراین اگر به دنبال زندگی در یک شهر بزرگ هستید اما نمی خواهید مبالغ زیادی سرمایه گذاری کنید، می توانید آنکارا را نیز در نظر بگیرید. گزینه های خرید متعددی را ارائه می دهد، نزدیک به جاذبه های اصلی، و فرصت های تجاری زیادی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد در دسترس بودن و قیمت ملک در ترکیه با ما تماس بگیرید.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *