راهنمای مرحله به مرحله برای فروش آپارتمان در تهران

چگونه در یک خانه ارزش سهام ایجاد کنیم

آیا سعی می کنید بفهمید چگونه می توان سهام ایجاد کرد؟ ما کارشناسان گروه املاک ایرامس چند ایده داریم. برخی از آنها کمی سهام را به سرعت ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر مدتی طول می کشد. همه ایده ها به مقداری پول و صبر نیاز دارند.

  1. یک پیش پرداخت بزرگ انجام دهید

یکی از راه‌های به دست آوردن حقوق صاحبان سهام، از طریق پیش‌پرداخت است، که مبلغی است که هنگام خرید خانه پرداخت می‌کنید. هنگام تامین مالی خرید خانه در ایران ، شما ملزم به پرداخت حداقل پیش پرداخت هستید که درصدی از قیمت خرید است.  اگر بتوانید پیش پرداخت بزرگتری بپردازید، ممکن است بخواهید. مبلغی که می پردازید تبدیل به سهام در خانه می شود زیرا پولی نیست که شما قرض می کنید. این مبلغی است که از جیب خود به خانه پرداخت می کنید.

سرمایه گذاری در بازار مسکن با خرید سهام واحدهای آپارتمانی
  • بازپرداخت برای یک مدت وام کوتاهتر

هنگامی که وام مسکن خود را پرداخت کردید، 100٪ دارایی در خانه خود خواهید داشت – تا زمانی که هیچ حق وثیقه دیگری در خانه نداشته باشید. با بازپرداخت وام به مدت کوتاه‌تر، وام را زودتر پرداخت می‌کنید. همچنین هزاران دلار در مورد بهره ای که در درازمدت پرداخت می کردید پس انداز خواهید کرد.  به خاطر داشته باشید، زمانی که مدت وام خود را کوتاه می کنید، پرداخت های ماهانه خود را افزایش می دهید زیرا زمان کمتری برای پرداخت مانده وام دارید.

3-     وام مسکن خود را سریعتر پرداخت کنید

حتی اگر نمی‌توانید یا نمی‌خواهید در تهران برای یک مدت وام کوتاه‌تر سرمایه‌گذاری کنید، همچنان می‌توانید برای پرداخت زودهنگام وام مسکن خود تلاش کنید – فقط مراقب هرگونه جریمه پیش‌پرداخت وام مسکن باشید. اینها هزینه هایی هستند که وام دهنده برای پرداخت وام مسکن شما زودتر از مدت آن از شما می گیرد. هرچه بیشتر پرداخت کنید، سهام بیشتری خواهید داشت.

 و هر چه سریعتر بتوانید آن را پرداخت کنید، سریعتر آن سهام را خواهید داشت. با پرداخت اضافی به وام مسکن خود، می توانید در کل سود پرداختی در طول عمر وام نیز صرفه جویی کنید. هرچه بیشتر پرداخت کنید، پول کمتری برای وام دهنده وجود دارد که سود آن را دریافت کند.

4-     پرداخت های دوهفته ای انجام دهید

ما می دانیم که پرداخت های اضافی می تواند به شما کمک کند وام مسکن خود را سریعتر پرداخت کنید و سهام خود را ایجاد کنید. تغییر به پرداخت های دوهفته ای وام مسکن می تواند هر سال یک پرداخت وام مسکن اضافی به وام مسکن شما اضافه کند. به جای پرداخت وام مسکن خود یک بار در ماه، نیمی از پرداخت ماهانه را هر 2 هفته یکبار پرداخت می کنید. شما در نهایت یک وام مسکن اضافی پرداخت می کنید زیرا در نهایت 26 پرداخت را انجام می دهید.

خرید و فروش خانه و آپارتمان با قیمت مناسب

 این به این دلیل است که در سال 52 هفته وجود دارد و شما یک هفته در میان پرداخت می کنید. از آنجایی که این پرداخت‌ها نیمی از پرداخت‌ها هستند، در یک سال 13 پرداخت کامل وام مسکن را انجام خواهید داد. وقتی یک وام مسکن در ماه انجام می دهید، در سال 12 پرداخت می کنید، زیرا 12 ماه وجود دارد. با پرداخت وام مسکن اضافی در هر سال، می توانید وام مسکن خود را 6 تا 8 سال زودتر پرداخت کنید.

5-      از بیمه وام مسکن خلاص شوید

بیمه خصوصی وام مسکن (PMI) چیزی است که وام دهنده از شما، وام گیرنده، برای محافظت از سرمایه خود در صورت عدم بازپرداخت وام خود هزینه می کند. تنها راه برای جلوگیری از PMI این است که هنگام خرید خانه حداقل 20٪ کاهش دهید. PMI معمولاً هر سال حدود 0.1٪ – 2٪ از مانده وام شما هزینه دارد. این مبلغ به پرداخت های ماهانه تقسیم می شود که به پرداخت ماهانه وام مسکن شما اضافه می شود.

 این می تواند مبلغ اضافی را به پرداخت ماهانه شما اضافه کند و شما را از ایجاد سهام سریعتر باز دارد. اگر می‌توانید از شر PMI خلاص شوید ، می‌توانید آن پول اضافی را که در حال حاضر پرداخت می‌کنید به مانده اصلی وام اعمال کنید و سریع‌تر سهام بیشتری ایجاد کنید. برای خلاص شدن از شر PMI در یک وام معمولی، باید حداقل 20 درصد سهام در خانه داشته باشید. هنگامی که 22٪ سهام در خانه دارید، PMI شما به طور خودکار از بین می رود.

6-      پول اضافی را به وام مسکن خود بریزید

در ایران از پاداش ها، ارث، بازپرداخت مالیات و سایر درآمدهای بادآورده گرفته تا پول اضافی در بودجه خود، هر زمان که پول نقد اضافی دارید، از آن برای قرار دادن موجودی اصلی خود استفاده کنید تا به پرداخت سریع تر آن کمک کنید.

  • خانه را اصلاح کنید

به‌روزرسانی‌ها و افزودن برخی امکانات رفاهی می‌تواند به افزایش ارزش خانه شما کمک کند . بازسازی یا به روز رسانی حمام و آشپزخانه در فهرست چیزهایی هستند که به ارزش خانه می افزایند. به‌روزرسانی‌های مصرف انرژی همچنین می‌توانند ارزش خانه شما را افزایش دهند – و در هزینه‌های شما صرفه‌جویی در هزینه‌های آب و برق داشته باشند و می‌توانند اعتبار مالیاتی ارائه دهند.

خانه در تهران یکی از دارایی هایی است که معمولاً در طول زمان قدردانی می شود. یکی از دلایل آن این است که زمینی که ملک روی آن قرار دارد، ارزش آن افزایش می یابد زیرا خود زمین محدود است. مانند نیاز به زمین، چندین عامل دیگر بر قدردانی از خانه تأثیر می‌گذارند و خارج از کنترل شما هستند.

سرمایه گذاری و کسب سود در بازار مسکن
8-      صبر کنید تا ارزش خانه شما افزایش یابد

 اینها شامل عرضه و تقاضای مسکن، ارزش بازار خانه های مجاور، توسعه تجاری و روندهای اقتصادی بزرگتر است. هنگامی که بازار داغ است، به دلیل همکاری تعدادی از این عوامل، ارزش خانه شما در ایران به طور طبیعی بدون نیاز به انجام کاری افزایش می یابد. فقط مطمئن شوید که به حفظ خانه خود ادامه می دهید. اگر بگذارید خراب شود، ممکن است ارزش آن زیاد افزایش پیدا نکند یا بدتر از آن، ارزش آن کاهش یابد.

همچنین به یاد داشته باشید که عوامل ذکر شده در بالا می توانند باعث کاهش ارزش خانه شوند. در این مدت، ارزش سهام خانه شما می تواند کاهش یابد. اگر می‌توانید، بهتر است منتظر بمانید زیرا ارزش‌های خانه در نهایت تمایل به بازگشت دارند. یک متخصص املاک و مستغلات در تهران می تواند به ارائه راهنمایی در این موارد کمک کند.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *