راهنمای مرحله به مرحله برای فروش آپارتمان در تهران

دریافت وام مسکن برای خانه اولی ها

وقتی ملکم را در بوگوتا خریدم، معامله ای را انجام دادم زیرا با نمایندگان محلی اسپانیایی زبان کار می کردیم. این مستلزم تعدیل فرهنگی و ارتباط با وکیلی بود که قبل از اینکه من با آنها کار کنم، مردم را بررسی می کرد. این در قلب این توصیه خاص املاک و مستغلات برای سرمایه گذاران است: فروشندگان محلی اغلب بهتر از آمریکایی یا بریتانیایی هستند فروش آپارتمان در تهران پول لازم که به بازار می روند و مغازه باز می کنند.

تاثیر میزان درآمد ماهیانه افراد بر بازار مسکن

 فروشندگان محلی هزینه کمتری از شما دریافت می کنند، اگرچه گاهی اوقات زمانی که شما از فرهنگ های مختلف هستید و به زبان های مختلف صحبت می کنید، کار با آنها دشوارتر است.  این مسئله این است که آیا می خواهید در سمت خرید بیشتر بپردازید. آیا می خواهید برای وب سایتی با تصاویر زیبا که توسط فردی که از فرهنگ شما ساخته شده است، حق بیمه پرداخت کنید؟ یا می خواهید با یک وکیل محلی یا شخصی مانند Nomad Capitalist که همه کارهای اولیه را انجام می دهد و معامله خوبی پیدا می کند کار کنید؟

اما شخصاً وقتی نوبت به خرید ملک 200000 دلاری می‌رسد، نمی‌خواهم 40000 دلار را در هزینه‌های راحتی هدر دهم.  به خصوص اگر برای گرفتن شهروندی یا اقامت از طریق سرمایه گذاری املاک و مستغلات می خرید، ممکن است چیزی بخرید که 10% تا 30% پورسانت داشته باشد. من ترجیح می دهم به وکلای خود اعتماد کنم تا مرا با افرادی که پیشنهادات خوبی ارائه می دهند ارتباط برقرار کنند. معامله می کند و کل فرآیند را مدیریت می کند.

داشتن دارایی به نام شما در مقابل ساختار شرکتی

اگر تصمیم به خرید به جای اجاره دارید، باید این سوال را بپرسید: آیا بهتر است ملکی به نام شخصی خود داشته باشید یا در ساختار شرکتی یا اعتماد؟  من قرار نیست به شما یک جواب یکسان بدهم. گاهی اوقات، سرمایه‌گذارانی که از من مشاوره بین‌المللی درباره املاک و مستغلات می‌خواهند، از من می‌خواهند که فقط بله یا خیر بگویم، اما با وجود صدها کشور و منطقه مختلف، من نمی‌توانم یک بله یا نه ساده به شما بگویم.

توقع مستاجر از مالک هنگام اجاره آپارتمان

در عوض، من به شما یک تست چهار امتیازی (COTI) می دهم که می توانید آن را در موقعیت خود اعمال کنید و به شما کمک می کند تا پاسخ خود را دریافت کنید – یا حداقل وضوح بیشتری در موقعیت داشته باشید. اما قبل از اینکه به COTI نگاه کنیم، بیایید به نگرانی های رایجی که از سرمایه گذارانی که به املاک خارجی نگاه می کنند می شنوم بپردازیم:

نگرانی های مشترک

ایالات متحده فرهنگ بسیار دعوا دارد. مردم همیشه از دیگران شکایت می کنند. اگر آنها لیز بخورند و در پیاده رو شما بیفتند، سعی می کنند با میلیون ها دلار به دنبال شما بیایند.  در حالی که برخی از آن‌ها را می‌توان از طریق بیمه حل کرد، راه‌اندازی یک LLC (شرکت با مسئولیت محدود) برای املاک سرمایه‌گذاری شما در ایالات متحده می‌تواند یک لایه حفاظتی اضافی برای شما فراهم کند. شما می توانید فقط یک ملک در هر LLC قرار دهید یا می توانید بسیاری از املاک را در LLC قرار دهید.

بسیاری از بازارهای خارج از ایالات متحده آن مسائل دعوی قضایی را ندارند، بنابراین ساختار شرکتی ممکن است به این دلیل ضروری نباشد.  در روی دیگر سکه، شما افرادی را دارید که می‌خواهند مالکیت اموال خود را پنهان کنند تا از خود در برابر برخی اقدامات دولتی محافظت کنند.  ما در اینجا در مورد پنهان کردن دارایی صحبت نمی کنیم. فروش آپارتمان در کرج پول لازم هر کاری که در انجام می دهیم، طبق قانون انجام می دهیم. به علاوه، شهروندان ایالات متحده مجبور نیستند املاک و مستغلات خارجی خود را در خارج از کشور گزارش کنند.

قیمت خرید و پیش خرید آپارتمان در بازار مسکن جهت سرمایه گذاری

فرصت سرمایه گذاری در بازار مسکن خارج

فرصت های زیادی برای سرمایه گذاری در خارج از کشور وجود دارد. این فرصت خوبی برای دریافت مجوز اقامت دوم، پاسپورت دوم، بازدهی بالاتر و بازدهی بیشتر است. برخی از بازارهای خارجی سال هاست که افت نکرده اند. از آنجایی که بازارها در حال افول و نزول هستند، آنها به طور ثابت سودآور بوده اند.

مزایای داشتن املاک بین المللی بسیار زیاد است. و با مشاوره املاک و مستغلات از این مقاله، می توانید بر هر یک از چالش هایی که ممکن است در این مسیر با آن مواجه شوید غلبه کنید.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *