چرا باید در سال 2023 خانه بخرید؟

استانبول شلوغ ترین شهر ترکیه است. خرید خانه در این شهر رویای همه است. با این حال، افزایش قیمت مسکن به بودجه افرادی که قصد خرید خانه را دارند فشار می آورد. به ویژه در مناطق قدیمی استانبول، قیمت مسکن به طور قابل توجهی افزایش یافته است، در حالی که مناطق در حال توسعه می توانند مسکن مقرون به صرفه داشته باشند. فروش آپارتمان در تهران پول لازم علاقه بانک‌های دولتی به افزایش نرخ سود وام مسکن به 0.99 درصد ماهانه و افزایش سررسید آن به 180 ماه، باعث افزایش تقاضای مسکن شده است.

5 منطقه ای که می توان آپارتمانی با قیمت مقرون به صرفه در استانبول خرید

 در جستجوی مسکن مقرون به صرفه و مقرون به صرفه، مقرون به صرفه ترین خانه ها در اسنیورت و آرناووتکوی قرار دارند. بر اساس نظرسنجی پلت فرم تجزیه و تحلیل داده های املاک و مستغلات Indexa که به قیمت مسکن بر اساس مناطق استانبول می پردازد، ارزان ترین مسکن در این شهر اسنیورت است که میانگین قیمت متر مربع آن 2.209 لیر است. میانگین قیمت یک خانه 100 متری در این منطقه بین 146.000 لیر تا 243.300 لیر متغیر است.

میانگین ارزش هر متر مربع آپارتمان در بازار مسکن

میانگین ارزش متر مربع مسکن 2 + 1 مورد تقاضای شهروندان کم درآمد ممکن است با توجه به میانگین قیمت مترمربع انواع مسکن متفاوت باشد. با این حال، میانگین قیمت 2 + 1 متر مربع در میانگین قیمت 1974 TL در اسنیورت دیده می شود. در مناطق مسکونی استانبول، مشاهده می شود که قیمت مسکن 2 + 1 بالاتر از میانگین است، زیرا متر مربع مسکن بزرگتر از مناطق مرکزی است. 

1) اسنیورت

اسنیورت یکی از مناطق در حال توسعه استانبول است. این یکی از مناطقی است که توسعه دهندگان املاک و مستغلات علاقه زیادی نشان می دهند. اسنیورت، جایی که پروژه‌های مسکن متعددی در آن اجرا می‌شود، منطقه‌ای است که پایین‌ترین قیمت هر متر مربع مسکن برای فروش در استانبول را دارد. به همین دلیل یکی از اولین انتخاب های کسانی است که می خواهند خانه ای ارزان در استانبول داشته باشند.

میانگین ارزش هر متر مربع آپارتمان در بازار مسکن

2) مسکن ارزان قیمت

این یکی از انتخاب های افرادی است که می خواهند در مسکن ارزان قیمت سرمایه گذاری کنند. در Beylikduzu، میانگین قیمت متر مربع مسکن 2.288 لیر است، در حالی که میانگین قیمت یک خانه 100 متر مربعی بین 171،610 لیر تا 286،000 لیر است. از آنجایی که این منطقه به بسیاری از دانشگاه ها نزدیک است، فروش آپارتمان در کرج پول لازم توجه کسانی را که قصد سرمایه گذاری در مسکن را دارند به خود جلب می کند. زمان بازیافت سرمایه گذاری مسکن بیلیکدوزو 18 سال است.

3) Sancaktepe

این یکی از مناطق در حال توسعه استانبول در سال های اخیر است. Sancaktepe با رشد سریع خود در املاک و مستغلات متمایز است. در منطقه ای که پروژه های مسکن مارک دار اجرا می شود، میانگین قیمت مسکن متر مربع برای فروش 2.428 لیر لیر است، در حالی که قیمت آپارتمان بین 182.133 لیر تا 303.600 لیر تغییر می کند. زمان بازیافت سرمایه گذاری مسکن Sancaktepe 16 سال است.

4) زمان مورد نیاز جهت فروش و پیش فروش آپارتمان

Arnavutkoy با سومین فرودگاه و پروژه های کانال استانبول خود متمایز است. یکی از مناطق با ارزش سال های اخیر است. علاوه بر این، هنوز هم می توان آپارتمان هایی را برای فروش با قیمت مقرون به صرفه در منطقه پیدا کرد. در حالی که قیمت متوسط ​​متر مربع در منطقه آرناووتکوی 2.205 لیر است، متوسط ​​قیمت یک خانه 100 متر مربعی برای فروش بین 165.392 لیر تا 275.700 لیر تغییر می کند. این منطقه توجه افرادی را که می خواهند در مسکن سرمایه گذاری کنند، جلب می کند. زمان بازیافت در سرمایه گذاری مسکن Arnavutkoy تنها 23 سال است.

زمان مورد نیاز جهت فروش و پیش فروش آپارتمان
5) خانه ای با قیمت مقرون به صرفه

انتظار می رود با خطوط مترو و متروبوس به راحتی به بخش های مرکزی استانبول برسد. این یک مقصد مکرر برای افرادی است که می خواهند خانه ای با قیمت مقرون به صرفه بخرند. میانگین قیمت مسکن برای فروش در سیلیوری 2.408 لیر است، در حالی که میانگین قیمت یک خانه برای فروش 100 متر مربع بین 180.613 لیر تا 301.000 لیره متغیر است. زمان بازیافت سرمایه گذاری مسکونی در منطقه 22 سال است.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *