راهنمای مرحله به مرحله برای فروش آپارتمان در تهران

نکاتی که قبل از خرید خانه دریاچه ای باید در نظر بگیرید

آیا همیشه آرزوی خرید خانه دریاچه را داشته اید؟ ممکن است بیدار شدن با صدای آب به آرامی هر روز از خواب بیدار شود، اما چند نکته وجود دارد که باید قبل از فروش آپارتمان در کرج دیوار در نظر بگیرید. در اینجا لیستی از مزایا و معایب ما وجود دارد که باید قبل از انتخاب زندگی در یک دریاچه در نظر بگیرید.

مزایا سرمایه گذاری و خرید خانه در دریاچه

مزایای خرید ملک در ساحل

خرید خانه روی آب مزایای زیادی دارد . از فعالیت های سرگرم کننده زیاد گرفته تا داشتن مکانی که مردم دوست دارند از آن بازدید کنند، در اینجا برخی از بزرگترین مزیت های داشتن این نوع ملک آورده شده است.

املاک Lakefront به طور کلی یک سرمایه گذاری خوب است

تنها تعداد زیادی خانه در دریاچه موجود است، و این سطح از کمبود همراه با تقاضای بالا می تواند ملک دریاچه یا املاک کنار دریاچه را به سرمایه گذاری عاقلانه تبدیل کند. بسیاری از مردم خانه های ساحلی یا کنار دریاچه را به عنوان خانه دوم انتخاب می کنند و به همین دلیل به آن به عنوان یک سرمایه گذاری و یک فرار فکر می کنند. هنگام در نظر گرفتن بهترین مکان برای خرید خانه دریاچه، برخی از مکان ها از نظر سرمایه گذاری بهتر از مکان های دیگر هستند.

بررسی تخصصی محلی که خانه در وجود دارد

حتماً یک متخصص محل را بررسی کنید تا مطمئن شوید که زمین مستحکم است و خط آب بالا نمی رود. اگر خانه شما در یک منطقه دلخواه، خوب و در زمینی پایدار ساخته شده باشد، احتمال افزایش ارزش آن زیاد است. اگر می‌خواهید در نزدیکی آب باشید و سرمایه‌گذاری‌ای داشته باشید که قدردانی کنید، فروش آپارتمان در تهران پول لازم به دنبال املاکی باشید که مستقیماً روی آب نیستند و آن‌هایی که می‌توانند در برابر چالش‌های تغییرات آب و هوایی و تأثیر آن بر قیمت‌های املاک مقاومت کنند .

با افزودن به پتانسیل سرمایه گذاری، حتی می توانید خانه دوم خود را تا 180 روز در سال در زمانی که از آن استفاده نمی کنید اجاره دهید. تنها قانون این است که اگر ملک را اجاره می‌کنید، باید از خانه برای بیشتر از 14 روز یا 10 درصد از روزهایی که در غیر این صورت به ارزش بازار منصفانه اجاره می‌شود، از خانه استفاده شخصی کنید. برای تعیین اینکه آیا خانه تعطیلات شما واجد شرایط کسر بهره وام مسکن است یا خیر از قوانین اجاره یکسانی پیروی می کند .

فروش آپارتمان در کرج پول لازم به وسیله سایت های خرید و فروش مسکن

این احساس می کند که همیشه در تعطیلات هستید

چه بخواهید یک خانه برای تعطیلات بخرید یا یک اقامتگاه دائمی، به احتمال زیاد احساس می کنید که در تعطیلات هستید وقتی در محل زندگی خود در ساحل هستید. بدون مانع از رفت و آمد طولانی به مناطق تفریحی در فضای باز، جذابیت سرگرمی های آبی به شما خیره خواهد شد، درست در حیاط خلوت خود! احتمالاً تمایل دارید زمان بیشتری را در خارج از منزل بگذرانید و از مزایای سلامتی هوای پاک و ورزش بیشتر بهره مند شوید.

علاوه بر این، افراد در خانه های کنار آب ممکن است سطوح بیشتری از آرامش و رضایت را تجربه کنند. یک ویژگی با ارزش بالا معمولاً با یک نمای خارق العاده همراه است. این باعث می شود افراد زمان بیشتری را در خارج از خانه بگذرانند – و احساس قدردانی کنند. این “حالات تعطیلات” شادی طولانی مدت شما را افزایش می دهد و احساس می کنید که در تعطیلات دائمی هستید.

نزدیکی به ورزش های آبی

بسیاری از آب ها با ورزش های آبی مرتبط هستند. اگر در یک کانال خواب آلود در فلوریدا هستید، ممکن است بخواهید برای تحرک بیشتر یک کایاک یا تخته پارویی بخرید. اگر در دریاچه هستید، ممکن است بخواهید ماهیگیری یا قایق سواری کنید. صرف نظر از اینکه ورزش های آبی مورد علاقه شما چیست، بودن در آب می تواند به شما زمان بیشتری برای لذت بردن از ورزش و حفظ سلامتی بدهد.

فعالیت مشاوران املاک در بازار مسکن جهت فروش آپارتمان در تهران دیوار

حتی با ارزش فروش مجدد بالا، املاک کنار دریاچه، ملاحظات زیادی را برای بررسی باقی می‌گذارند. اگر با پرداخت اندکی بیشتر در بیمه و سایر هزینه ها مشکلی ندارید و به خانه ای نقل مکان می کنید که می تواند عوامل را تحمل کند، شروع خوبی دارید. اگر خانه شما دارای مناظر عالی است، به خوبی ساخته شده است و پیش بینی نمی شود که تحت تاثیر تغییرات آب و هوایی قرار گیرد، احتمالاً ملک شما در طول زمان ارزشمند خواهد شد و یک سرمایه گذاری مناسب است.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *