چگونه می توان ویژگی های بازار مسکن را پیدا کرد؟

بسیاری از املاک آنهایی که مستقیماً توسط مالکی با انگیزه به فروش آپارتمان در کرج می‌رسند ممکن است تا حد زیادی از طریق دهان به دهان فروخته شوند. باله‌های خانه‌ای که در جستجوی جواهرات پنهان هستند که با کمترین تلاش یا کاری که خودشان می‌توانند انجام دهند، می‌توانند به سرعت برای سود زیادی در فروش آپارتمان در تهران دیوار آن‌ها را بازگردانند، به‌ویژه می‌خواهند مراقب املاک خارج از بازار باشند.

نحوه ارزیابی و پیدا کردن ویژگی های املاک مختلف در بازار مسکن

در اطراف رانندگی کنید

یکی از بهترین منابع بالقوه سرنخ در اینجا صرفاً رانندگی در اطراف محله مورد نظر و مواظب خانه‌هایی است که برای فروش آپارتمان در کرج پول لازم هستند، به زودی وارد بازار می‌شوند یا در خرابی نسبی هستند. هیچ چیز مانع شما نمی شود که رویکرد مستقیم ضربه زدن به در را امتحان کنید یا آدرس ملک را یادداشت کنید و به آن نگاه کنید تا ببینید مالک آن چه کسی است، سپس با مالک تماس بگیرید تا قرار ملاقاتی بگیرید.

 (نکته: می‌توانید از آدرس برای جستجوی مالک در اسناد و پایگاه‌های اطلاعاتی عمومی یا درخواست کمک از مشاور املاک خود استفاده کنید.) به همین ترتیب، همیشه این امکان را دارید که علائم یا آگهی‌هایی را در محله نصب کنید و به صاحبان ملک اطلاع دهید. که شما به دنبال خریدهای مشتاق هستید.

با همه صحبت کن

به طور مشابه، قدرت انگور و بازاریابی دهان به دهان را برای افزایش آگاهی از این واقعیت که در حال خرید هستید، دست کم نگیرید. این ایده خوبی است که به مشاور املاک خود اطلاع دهید تا این کلمه را در میان شبکه متخصصان محلی خود بیان کند. علاوه بر این، اگرچه احترام گذاشتن به احساسات و موقعیت‌های دیگران مهم است، اما ممکن است به دلیل تغییر شغل، پیر شدن والدین یا طلاق قریب‌الوقوع، به فروش آپارتمان در تهران پول لازم نیز توجه داشته باشید – موقعیت‌هایی که معمولاً منجر به فروش خانه می‌شوند. .

بازدید برای فروش توسط مالک املاک

اگر تابلوی For Sale By Owner را در حیاط شخصی دیدید، از استفاده از لحظه نترسید. از این فرصت استفاده کنید و برای بازدید و گشت و گذار در ملک وقت بگیرید، با مالک در مورد تعمیرات یا نگهداری ضروری صحبت کنید و دلیل فروش را درک کنید. یک کار کوچک می تواند در اینجا به شما کمک کند تا در خرید احتمالی جهش کنید.

علاوه بر این، فراموش نکنید که بسیاری از سرمایه‌گذاران هنوز معاملات املاک و مستغلات عالی را در فهرست‌های طبقه‌بندی شده Craigslist در بازار محلی یا بازار هدف خود پیدا می‌کنند، که اغلب می‌تواند منبع ارزشمندی برای یافتن الماس‌های خامی باشد که توسط مالک برای فروش ارائه می‌شود.

Preforeclosures و Foreclosures را به صورت آنلاین بررسی کنید

سلب حق سلب مالکیت و سلب حق سلب مالکیت می تواند معاملات و فرصت های خرید خوبی را برای سرمایه گذاران صبور و مستمر در املاک و مستغلات ارائه دهد که بدشان نمی آید کمی کار اضافی انجام دهند. چندین وب‌سایت آنلاین وجود دارد که اطلاعاتی درباره این املاک در اختیار سرمایه‌گذارانی قرار می‌دهند، سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند به طور منظم جستجو کنند و مراقب خریدهایی برای افزایش قیمت باشند، به‌ویژه در سطح محلی یا شهرستانی.

فروش آپارتمان در تهران و کرج پول لازم خرید و فروش ملک های زیر قیمت در کرج

فرصت های فروش کوتاه مدت را دنبال کنید

اگر در مورد مالک خانه ای بشنوید که در مضیقه مالی است، منبع دیگری از سرنخ ها در مورد املاک خارج از بازار می تواند به دست آید. در این رویداد، ممکن است به آرامی و با احترام با آنها تماس بگیرید و با آنها تماس بگیرید تا ببینید آیا آنها در معرض فروش کوتاه مدت هستند یا خیر ، که ممکن است منجر به برد-برد مالی برای هر دو طرف شود (قرار دادن پول نقد بسیار مورد نیاز در جیب فروشنده و یک فرصت بالقوه پرسود املاک در دست خریدار).

در یک ملک سرمایه گذاری به دنبال چه چیزی باشید

تعیین اینکه در یک ملک سرمایه گذاری بالقوه به دنبال چه چیزی باشید، کاملاً به اهداف مالی و برنامه های شما برای سرمایه گذاری های جدید در املاک و مستغلات بستگی دارد. باله‌های خانه طبیعتاً می‌خواهند به دنبال خانه‌های مطلوب در مناطق مطلوبی بگردند که ارزش کمتری دارند، و – با حداقل زمان، هزینه و تلاش – می‌توانند به سرعت تعمیر شوند و برای یک سود مرتب دوباره بفروشند.

سرمایه‌گذاران املاک اجاره‌ای در عوض می‌خواهند برای خریدهای مقرون به صرفه در محله‌ها و مکان‌های محبوبی که در آینده مورد تقاضا خواهند بود خرید کنند و احتمالاً مستاجرینی را جذب می‌کنند که می‌توانند منبع درآمد منفعل پایدار و مکرر را با افزایش قیمت ملک در طول زمان فراهم کنند. به عبارت دیگر: تعدادی فاکتور وجود دارد که باید هنگام خرید اولین ملک اجاره ای خود در نظر بگیرید.

محل

ممکن است این عبارت را شنیده باشید که اغلب تکرار می شود که “موقعیت مکانی همه چیز در املاک و مستغلات است” – بیشتر به این دلیل که درست است. داشتن یک ملک مطلوب در یک مکان محبوب در یک منطقه پر تقاضا که در حال رشد اقتصادی است، اغلب سریع ترین و مطمئن ترین راه برای اطمینان از بازگشت مثبت سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است. با توجه به این نکته، مهم است که هنگام خرید در اطراف (مخصوصاً اگر سرمایه‌گذار ملک اجاره‌ای در حال رشد هستید) به دنبال منطقه‌ای باشید که جریان ثابتی از جمعیت و اجاره‌کنندگان احتمالی دارد، مانند یک شهر دانشگاهی یا شهر در حال رشد با تجارتی که به سرعت در حال گسترش است. ناحیه.

مالیات بر مستغلات

هر صاحب املاک و مستغلات هر ساله مالیات بر دارایی را به دولت فدرال می پردازد. این مبالغ مالیاتی می تواند در طول زمان کاهش یابد و کاهش یابد. اگر ملکی که در نظر دارید با مالیات بر دارایی بالا همراه باشد، می تواند تأثیر منفی بر جریان های نقدی سالانه، سود سرمایه گذاری در املاک و مستغلات و توانایی شما برای فروش مجدد هلدینگ املاک داشته باشد.

تعمیرات

علاوه بر این، پرداخت هزینه تعمیرات (مخصوصاً قطعات و نیروی کار) در مقابل اینکه بتوانید خودتان تعمیرات را انجام دهید نیز می تواند بخش بزرگی از سود شما را بگیرد. سرمایه گذاران املاک و مستغلات که قادر به انجام وظایف ضروری مالکیت ملک اجاره ای نیستند، باید در پرداخت هزینه خدمات پیمانکاران یا یک مدیر دارایی فاکتور بگیرند . از طرف دیگر، اگر به DIY تمایل دارید، شگفت زده خواهید شد که این روزها وقتی صحبت از تعمیر و نگهداری و تعمیرات می شود، فقط با بررسی آموزش های آنلاین یا تماشای ویدیوهای پخش جریانی، چقدر می توانید بدست آورید.

معیارهای

طبیعتاً مهم است که اعداد نیز جمع شوند. به سرمایه گذاران اکیدا توصیه و تشویق می شود که بودجه ها را ترسیم کنند، ارقام تامین مالی را ترسیم کنند، و در غیر این صورت، محاسبات مورد نیاز برای درک پتانسیل سود هر سرمایه گذاری را قبل از تعیین قیمت خرید آن انجام دهند. معیارهای مفیدی مانند بازده سرمایه‌گذاری پیش‌بینی‌شده (ROI) ، نرخ بازده داخلی (IRR) و ضریب ناخالص اجاره (GRM) می‌توانند به شما در تصمیم‌گیری منطقی‌تر در مقابل تصمیم‌های احساسی یا ناآگاهانه در اینجا کمک کنند.

فروش آپارتمان در تهران پول لازم در دیوار

چگونه می توانم خرید ملک سرمایه گذاری خود را تامین کنم؟

فرآیند دریافت وام مسکن برای یک ملک سرمایه گذاری تا حد زیادی مانند هنگام خرید خانه شخصی شما است. در واقع، سرمایه گذاران املاک و مستغلات می توانند تا 10 وام مسکن مسکونی برای خرید خانه های یک خانواده نگه دارند و هر خانه خانوادگی می تواند تا 4 واحد را شامل شود . (در صورت تمایل می توان تعدادی از آنها را اجاره داد). علاوه بر این، می‌توانید از وام‌های رهنی معمولی، وام‌های FHA یا وام‌های VA در صورت نیاز برای خرید یک خانه چند واحدی استفاده کنید – اگرچه این وام‌ها الزامات مالکیت دارند.

خط آخر: اهداف خود و بازار املاک و مستغلات را درک کنید

یافتن املاک برای فروش آپارتمان در تهران و کرج پول لازم و سرمایه گذاری یک علم دقیق نیست، اما با کمی کار قانونی، برنامه ریزی و تحقیق، در مسیر جستجوی خود برای ردیابی خریدهای املاک و مستغلات بالقوه خواهید بود. مهم است که بدانید قبل از ورود به این فرآیند به دنبال چه چیزی در ملک سرمایه گذاری هستید، و زمانی که ملکی متناسب با این مشخصات در دسترس قرار گرفت، سریع عمل کنید.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *