سوء استفاده و کلاهبرداری در بازار مسکن تهران

فشار زیادی با خرید خانه وارد می شود. و در یک بازار رقابتی املاک و مستغلات، همیشه این وسوسه وجود دارد که وقتی آن خانه عالی را پیدا کردید، سریع عمل کنید. متأسفانه، هنرمندان کلاهبردار اغلب از این سوء استفاده می‌کنند و یا خریداران بالقوه خانه را فریب می‌دهند تا برای املاکی که وجود ندارند، پول پرداخت کنند یا شرایط معامله را به اشتباه بیان می‌کنند. خوشبختانه، راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید قربانی یک کلاهبرداری در املاک و مستغلات نشوید.

چگونگی جلوگیری از کلاهبرداری هنگام فروش آپارتمان در کرج

با یادگیری علائم هشدار دهینده برای فروش آپارتمان در کرج دیوار و برخی از رایج ترین کلاهبرداری های املاک، بهتر می توانید برای محافظت از خود آماده شوید. کلاهبرداری در املاک زمانی اتفاق می افتد که کلاهبرداران از املاک و مستغلات به عنوان پوششی برای سرقت پول شما استفاده می کنند. طبق گزارش FBI ، تنها در سال گذشته بیش از 13600 نفر قربانی کلاهبرداری در املاک و مستغلات یا اجاره شده اند. کلاهبرداری املاک و مستغلات به روش های مختلف انجام می شود و برخی از رایج ترین آنها کلاهبرداری وام مسکن است.

کلاهبرداری املاک چیست؟

 گاهی اوقات وام دهندگان یا کارگزاران وام نادرست اطلاعات نادرست را برای به دست آوردن پول از وام گیرندگان ناآگاه ترویج می کنند. اما هر زمان که اطلاعات در درخواست وام مسکن به اشتباه ارائه شود، این یک نمونه از کلاهبرداری وام مسکن محسوب می شود. به عنوان مثال، وام گیرندگان گاهی اوقات با تغییر ارزش ارزیابی شده یک خانه، درگیر کلاهبرداری در وام مسکن می شوند.

چگونه می توانم کلاهبرداری املاک و مستغلات را تشخیص دهم؟

بهترین راه برای محافظت از خود در برابر کلاهبرداری املاک و فروش املاک در تهران پول لازم دیوار ، یادگیری برخی از علائم هشدار دهنده رایج است. این امر مخصوصاً برای خریدارانی که برای اولین بار خانه دارند و در فرآیند خرید خانه تجربه کافی ندارند بسیار مهم است. علائم هشدار دهنده زیر ممکن است نشان دهنده یک کلاهبرداری در املاک باشد :

عدم وجود مستندات مناسب

اگر به دنبال فروش آپارتمان در کرج پول لازم هستید و خریدار فاقد پول کافی است، این یک پرچم قرمز بزرگ است. برخی از کلاهبرداران قول می دهند فقط پس از ارسال پول یا اطلاعات مالی توسط خریدار، اسناد و مدارک مناسب مانند یک سند را ارسال کنند.

فروش آپارتمان در تهران پول لازم در دیوار خرید و فروش ملک های زیر قیمت در کرج

فشار برای اقدام فوری

کلاهبرداران املاک و مستغلات اغلب فروشندگان را برای فروش آپارتمان در کرج دیوار تحت فشار قرار می دهند تا فوراً پول یا اطلاعات شخصی خود را ارسال کنند. آنها ممکن است از احساس کمبود استفاده کنند تا شما را به این باور برسانند که اگر فوراً اقدام نکنید، ممکن است در خانه ضرر کنید.

هر زمان که تحت فشار قرار گرفتید تا اقدامی انجام دهید، این باید به عنوان یک علامت هشدار دهنده باشد. در یک فرآیند معمولی خرید خانه ، مشاور املاک شما پیشنهادی را ارائه می دهد. هنگامی که فروشنده پیشنهاد شما را برای فروش آپارتمان در تهران پول لازم بپذیرد، سپرده کوچکی را واریز خواهید کرد که به سمت پیش پرداخت و هزینه های بسته شدن می رود.

ضمانت های غیر واقعی

هر زمان که فروشنده یا وام دهنده ای به شما وعده ای می دهد که به نظر می رسد خیلی خوب نیست که درست باشد، احتمالاً چنین است. این یک تاکتیک رایج است که در کلاهبرداری های وام مسکن استفاده می شود. زمانی که صاحب خانه در آستانه نکول قرار می گیرد، کلاهبرداران اغلب قول می دهند در ازای پرداخت اولیه، تغییراتی در وام شما ایجاد کنند.

مطالبات به سیم پول

برخی از کلاهبرداران از خریداران خانه تقاضا می کنند که مستقیماً پول را به آنها انتقال دهند و ادعا کنند که وجوه پیش پرداخت یا سپرده است. فرآیند خرید خانه اینگونه نیست و باید به عنوان یک علامت هشدار دهنده باشد.

مراقب این نوع کلاهبرداری املاک باشید

یکی از دلایلی که بسیاری از خریداران خانه قربانی کلاهبرداری هنرمندان می شوند این است که انواع مختلفی از کلاهبرداری های املاک وجود دارد. غیرممکن است که از هر کلاهبرداری احتمالی آگاه باشید، اما در اینجا هفت مورد رایج وجود دارد که باید با آنها آشنا شوید.

کلاهبرداری سیمی

انواع مختلفی از کلاهبرداری سیمی وجود دارد که می تواند در کلاهبرداری املاک رخ دهد، از کلاهبرداری سیم سپرده تا کلاهبرداری وام مسکن . این معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که یک کلاهبردار به عنوان نماینده املاک شما ظاهر می‌شود و شما را فریب می‌دهد تا وجوه مربوط به هزینه‌های بسته شدن خود را به حسابی تقلبی منتقل کنید.

فروش آپارتمان در کرج پول لازم

ردیابی کلاهبرداری های REALTOR ممکن است دشوار باشد زیرا کلاهبرداران اغلب از نرم افزار خاصی استفاده می کنند که آدرس ایمیل یا شماره تلفن نماینده شما را تقلید می کند. و متأسفانه، هنگامی که پول را به کسی انتقال می دهید، تقریبا غیرممکن است که آن وجوه را پس بگیرید. به عنوان یک خریدار خانه، می توانید با درک اینکه فرآیند بسته شدن شما از ابتدا چگونه خواهد بود، از خود محافظت کنید. و همیشه قبل از ارسال پول برای تأیید درخواست های انتقال سیمی تماس بگیرید.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *