تصمیم اتحادیه املاک در خصوص پیش فروش آپارتمان به وسیله تعاونی

این بدان معنی است که همیشه در هنگام خرید ملک، بدون توجه به هر کجای دنیا، احتمال ضرر وجود دارد. خریداری شده است. ترکیه سابقه کودتاهای نظامی و بی ثباتی سیاسی دارد و این امر می تواند تامین مالی برای خرید ملک را دشوار کند و همچنین می تواند منجر به مشکلاتی در مالکیت خود ملک شود. فروش آپارتمان در تهران پول لازم در نهایت آیا می‌توانیم این مشکلات و موانع واقعی را در نظر بگیریم که ما را از خرید باز می‌دارد یا ممکن است خریدار را از تصمیم خود پس بگیرد؟

تامین مالی برای خرید املاک و آپارتمان مسکونی

قطعا نه به این دلیل که جنبه های مثبت خیلی بیشتر است و اگر مراقب باشید مجبور نخواهید بود با هیچ یک از آنها روبرو شوید. خرید آپارتمان در ترکیه مزایای خرید آپارتمان در ترکیه چیست؟ بازار املاک و مستغلات در ترکیه دارای مزایای زیادی است که آن را در کانون توجه بسیاری از افراد و سرمایه گذاران املاک قرار داده است که مایل به استفاده از آنها در ساختن آینده سرمایه گذاری خود هستند.

دلیل اشتیاق به بازار مسکن چیست؟

دولت ترکیه مشوق های زیادی را به سرمایه گذاران خارجی ارائه می دهد. به دنبال خرید ملک در کشور هستند و این موارد عبارتند از: اجازه اقامت: همه خارجی هایی که در ترکیه املاک و مستغلات خریداری می کنند پروژه یاران واجد شرایط مجوز اقامت هستند. این مجوز پنج سال اعتبار دارد و قابل تمدید است. ملیت: خارجیانی که حداقل به مدت سه سال در ترکیه دارای املاک و مستغلات بوده اند می توانند برای شهروندی ترکیه اقدام کنند ، اما در صورت وجود شرط، قیمت ملک حداقل 400000 دلار آمریکا باشد.

تصمیم اتحادیه املاک در خصوص پیش فروش آپارتمان به وسیله تعاونی

مزایای مالیاتی: صاحبان املاک و مستغلات در ترکیه از معافیت های مالیاتی متعددی از جمله کاهش مالیات بر درآمد و معافیت مالیات بر عایدی سرمایه برخوردار هستند. فرصت های سرمایه گذاری: قیمت املاک و مستغلات در ترکیه هنوز نسبتا پایین است، که آن را به یک مقصد سرمایه گذاری جذاب تبدیل می کند. همچنین تقاضای فزاینده ای برای املاک اجاره ای به ویژه در مناطق توریستی مانند استانبول و آنکارا وجود دارد.

بهترین زمان خرید و پیش خرید خانه و آپارتمان

در مورد آپارتمان در ترکیه طیف گسترده ای از گزینه ها وجود دارد، چه به دنبال یک آپارتمان لوکس باشید یا چیزی ساده تر، می توانید آن را در ترکیه پیدا کنید و با قیمت های نسبتاً پایین در حال حاضر، اکنون یک آپارتمان عالی است. زمان خرید در ترکیه مکان های زیبای زیادی برای زندگی وجود دارد، از شهرهای شلوغ گرفته تا شهرهای ساحلی و روستاهای روستایی.

کیفیت ساخت به طور کلی بالا است. علاوه بر این، بسیاری از آپارتمان های ترکیه دارای امکانات رفاهی گسترده ای مانند استخر، مراکز تناسب اندام و در نهایت، خرید یک آپارتمان در ترکیه به جای یک خانه بزرگ می تواند انعطاف پذیری و آزادی بیشتری را در مورد دکوراسیون و مبلمان فضا فراهم کند.

بهترین زمان خرید و پیش خرید خانه و آپارتمان

خط آخر

اگر قصد خرید آپارتمان در ترکیه را دارید یا می خواهید وارد دنیای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات شوید، از طریق معاملات خود با شرکت ما، مشاوران املاک و کارشناسان حقوقی ما دریغ نکنید و از وسیع ترین درهای آن وارد شوید. برای لیست پیشنهادات برجسته املاک و سرمایه گذاری که معمولاً به مشتریان خود ارائه می دهیم و مشاوره رایگان دریافت می کنیم تا به شما در انتخاب درست و مناسب کمک کند.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *