راهنمای مرحله به مرحله برای فروش آپارتمان در تهران

مصالح به کار رفته در ساخت آپارتمان های برج چیتگر

صادقانه بگویم: خرید ملک در تایوان راه خوبی برای بازگشت سرمایه نیست. در هر صورت، ما همچنان در مورد بازار املاک و مستغلات محلی صحبت خواهیم کرد. امیدواریم بتواند به عنوان نمونه ای از جایی باشد که نباید سرمایه گذاری کنید. قبلاً در مورد گران ترین مکان های آسیا برای خرید ملک همراه با ارزان ترین آنها نوشتیم . فروش آپارتمان در تهران پول لازم اگر فقط بخواهید بدانید کدام کشورها در محدوده قیمت شما قرار دارند، معیارهایی مانند آن خوب هستند.

پیش فروش واحد های مجتمع مسکونی ارتش در منطقه 22

شما تقریباً مطمئناً نوعی بودجه سرمایه گذاری دارید، چه بزرگ و چه کوچک. اما قضاوت در مورد بازارهای املاک و مستغلات بر اساس مقرون به صرفه بودن (یا عدم وجود آن) چیزی در مورد پتانسیل بازگشت آنها به شما نمی گوید. به عنوان سرمایه گذار، ما بیشتر به ارزش کلی علاقه مند هستیم – نه صرفاً برچسب قیمت. هنگ کنگ بیش از یک دهه است که در میان گران ترین بازارهای کره زمین قرار گرفته است.

تلاش دولت برای جلوگیری از رشد بی سابقه قیمت خانه

با این حال، از سال 2010 تاکنون ارزش ملک از دو برابر شدن جلوگیری نکرده است. در این میان، قاهره یکی از کم هزینه ترین شهرها است. با این حال،  مقادیر زیاد مازاد عرضه در حومه شهرها باعث رکود قیمت‌ها و چشم‌انداز ضعیف می‌شود. البته ما امروز به تایوان نگاه می کنیم. با وجود داشتن اقتصاد نسبتاً قوی به طور کلی، سود بسیار کمی در بخش املاک و مستغلات جزیره باقی مانده است.

چرا املاک و مستغلات تایوان گران است؟ تایوان دارای جنبه های مثبت بسیاری است که می تواند برای سرمایه گذاران خارجی جذاب باشد… حداقل روی کاغذ. علاوه بر ماکائو ، این تنها قلمرو در کل حوزه نفوذ چین است که خارجی‌ها می‌توانند دارایی آزاد داشته باشند. انجام کسب و کار در تایوان در مقایسه با اکثر نقاط منطقه نیز آسان تر است. مجتمع رزلند فروش آپارتمان در کرج پول لازم با تمام آنچه گفته شد، قیمت املاک و مستغلات کاملاً خارج از واقعیت است.

خرید خانه و آپارتمان از دپارتمان املاک و کسب سود از بازار مسکن

خرید ملک در تایپه حدود 7000 دلار آمریکا در هر متر مربع (650 دلار آمریکا برای هر فوت مربع) هزینه دارد. این بدان معناست که یک آپارتمان 100 متری نسبتاً متوسط ​​و دو خوابه 700000 دلار به شما کمک می کند. با این حال، متوسط ​​​​مرد محلی تایوانی چیزی بیش از 1500 دلار در ماه درآمد دارد. به عبارت دیگر، برای خرید یک آپارتمان کوچک باید تقریباً 40 سال کار کنید!

نه تنها این، بلکه بازده اجاره در تایپه کاملاً افتضاح است و حدود 1.5٪ است. این کمترین میزان در بین تمام کشورهای آسیایی است و احتمالاً واکنش بازار به عدم توانایی تایوانی های محلی در خرید ملک در تایپه است. قیمت اجاره باید پایین باشد، وگرنه همه بی خانمان خواهند شد. هنگ کنگ و سنگاپور موفق شده اند ارزش املاک گران قیمت خود را با وجود بازدهی کم و غیرقابل استطاعت برای مردم محلی حفظ کنند.

تلاش دولت برای جلوگیری از رشد بی سابقه قیمت خانه

خط آخر

با این حال، آنها همچنین هر دو مراکز مالی بزرگ جهانی هستند، بسیار توسعه یافته اند، و زمین کمی دارند که تایوان ندارد. خریداران از سرزمین اصلی چین در حال افزایش قیمت ها در تایپه هستند. با این حال، پکن اخیراً شروع به ممانعت از سرمایه گذاری شهروندان خود در خارج از کشور کرد که به وضعیت وخیم تایوان افزوده و یکی از محرک های اصلی رشد آن را به شدت محدود کرده است.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *