به دنبال بازارهایی با تقاضای بالا

یک منطقه مرکزی به سرعت در حال توسعه است که مستقیماً واقع شده است. این مکان خانه ، مرکز خرید، گزینه‌های حمل‌ونقل عمومی بی‌شماری، همراه با مجموعه‌ای متنوع از رستوران‌های و بین‌المللی است.آخرین اما نه کم‌اهمیت، منطقه یکی دیگراز مناطق محبوب برای مهاجران، بازنشستگان و صاحبان خانه دوم برای خرید آپارتمان است.این منطقه که در امتداد رودخانه واقع شده است، توسط توسعه دهندگان سطح بالا که به دنبال استفاده از مناظر خیره کننده آن هستند،احیا می شود.

به دنبال بازارهایی با تقاضای بالا

می‌توانید طیف گسترده‌ای را از واحدهای مجلل سطح ابتدایی عالی پیدا کنید. فروش آپارتمان در تهران زیر قیمت به خصوص اگر به دو طرف رودخانه نگاه کنید.شما همچنین گزینه های مکان زیادی از مناطق آرام و محلی گرفته تا ساختمان های پیشرفته دارید. این منطقه همچنین ممکن است خرید خوبی باشد اگر به فروش مجدد علاقه دارید زیرا به سرعت در حال توسعه است.طیف وسیعی از گزینه ها را برای هر بودجه دارد. اگر به سمت غرب رودخانه بروید.

فرصت های سرمایه گذاری

متوجه خواهید شد که قیمت ملک به میزان قابل توجهی پایین تر است. به این دلیل که برای رسیدن به منطقه تجاری مرکزی باید از پل یا قایق استفاده کنید.سرگرمی: با مجتمع‌های خرید مانند ، تعداد زیادی هتل سطح بالا، و تعدادی از مناطق اصلی تفریحات شبانه که فقط یک سفر کوتاه دورتر هستند،پرجنب‌ وجوش کارهای زیادی برای انجام خواهید یافت.حمل و نقل: حمل و نقل عمومی در این منطقه به ویژه در سمت غرب رودخانه کمبود دارد.

فرصت های سرمایه گذاری

برای رفتن به بیشتر مقاصد، اغلب یا باید از تاکسی های رودخانه ای استفاده کنید یا با ترافیک مبارزه کنید.جامعه مهاجران: جامعه مهاجران در برخی از مناطق ساید قوی است،کیان مهر پارس اما سایر بخش‌های این منطقه یا بسیار محلی‌تر یا هستند. اگر به دنبال یک جامعه داخلی داخلی برای مهاجران هستید، مناطق شهری ممکن است شرط امن تری باشند.زندگی شبانه در حالی که تفریحات شبانه زیادی در اطراف وجود دارد، بیشتر آن برای طراحی شده است.

پروژه های زیر ساختی

ممکن است برای چند ساعت سرگرم کننده باشد، اما شلوغی اگر سبک شما نباشد، ممکن است خسته کننده شود.به طور کلی، مالیات و هزینه های دارایی در بسیار پایین است بر دارایی دریافت نمی کند، اما با این وجود، هنگام خرید آپارتمان جدید خود در بانکوک باید چند مالیات و هزینه پرداخت کنید.هزینه انتقال ملک وجود دارد که معمولاً باید نیمی از آن را بپردازید. و همچنین ممکن است شما موظف به پرداخت حق باشید اگر فروشنده آن را پرداخت نکند معمولاً آنها باید آن را بپردازند.

پروژه های زیر ساختی

علاوه بر این، اگر را ظرف پنج سال پس از خرید آن بفروشید، ممکن است نیاز به پرداخت  مالیات خاص داشته باشید.مالیات بر درآمد اجاره در نیز نسبتاً پایین است و می‌توانید کسرهای زیادی برای کاهش بیشتر آن‌ها بگیرید. اکثر صاحبخانه ها فقط حدود را پرداخت می کنند.با این حال، هزینه ای که باید از آن آگاه باشید از طرف دولت نیست، بلکه از ساختمان شما دریافت می شود. بسیاری از شما را ملزم به پرداخت هزینه مدیریتی می کنند که شامل نگهداری ساختمان، کارکنان و سایر امکانات می شود.

خط آخر

این هزینه دقیق به ساختمانی که انتخاب می کنید، همراه با تراکم و استانداردهای کیفیت آن بستگی دارد. انتظار می رود سالانه برای هر متر مربع فضا پرداخت کنید علیرغم آنچه که اکثر تبلیغات ممکن است به شما بگویند، مشاوران املاک عمدتاً خدماتی برای خارجی ها هستند. مردم محلی عموماً دارایی های خود را از طریق تبلیغات شفاهی، انجمن های آنلاین یا به سادگی تابلویی را در از ساختمان خود آویزان می کنند.

بازار املاک و مستغلات در حال رونق است. بنابراین، تنوع بسیار زیاد گزینه ها به این معنی است که انتخاب یک توسعه دهنده یا نماینده ملک با کیفیت بالا برای کمک به شما در یافتن آپارتمان ایده آل خود می تواند دشوار باشد.در مورد توسعه دهندگان صحبت کنید، می خواهید یکی را انتخاب کنید که شهرت خوبی داشته باشد و چند پروژه بزرگ زیر کمربند آنها باشد. در حالی که برخی از شرکت‌های کوچکتر می‌توانند کار کنند، معمولاً در حال ورود به قلمرو خطرناک است.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *