نکاتی برای مذاکره در مورد فروش آپارتمان

هنگامی که احساس کردید همه چیز را مرتب دارید و آماده هستید که درباره قیمت ها صحبت کنید، برخی از نکات زیر را که می توانید در میز مذاکره استفاده کنید، در نظر بگیرید.

حتما بازرسی کنید

نتایج بازرسی می تواند کلید مذاکره در مورد قیمت نهایی فروش آپارتمان در تهران پول لازم باشد. یک بازرس در خانه قدم می زند و خانه را برای هر گونه مشکلی مانند ترک های پایه، مشکلات سیستم گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) و موارد دیگر ارزیابی می کند. سپس بازرس یک نسخه از گزارش را به شما می دهد. اگر بازرسی خانه مشکلاتی را که برای شما مشکل ساز است، آشکار کرد، می توانید از فروشنده جهت فروش آپارتمان در کرج پول لازم امتیاز بخواهید .

نکات قابل توجه هنگام مذاکره برای خرید آپارتمان در بازار مسکن

ممکن است بخواهید از فروشنده برای فروش آپارتمان در تهران دیوار بخواهید مشکلی را برطرف کند، برای هزینه های بسته شدن اعتبار به شما بدهد یا قیمت را پایین بیاورد. اگر پیشنهاد شما شامل یک بازرسی احتمالی باشد، یا اگر بازرسی مشکل اصلی خانه را آشکار کند، حتی می‌توانید از نتایج بازرسی برای لغو فروش استفاده کنید  . به خاطر داشته باشید که بازرسی با ارزیابی یکسان نیست . ارزیاب شما فقط یک تخمین تقریبی از ارزش خانه به شما می دهد.

همیشه از طریق نماینده خود ارتباط برقرار کنید

ممکن است قبلاً بدانید که بسیاری از اصطلاحات مربوط به املاک و مستغلات برای تسلط بر آن وجود دارد. به یاد داشته باشید که بسیاری از این اصطلاحات دارای تعاریف قانونی حساس هستند و اغلب با یکدیگر ترکیب می شوند. به عنوان مثال، بسیاری از خریداران به طور کامل تفاوت بین ارزیابی و بازرسی را درک نمی کنند. اگر با فروشنده ای تماس بگیرید و در مورد نتایج ارزیابی در زمانی که واقعاً قصد ارجاع به نتایج بازرسی را داشتید، ممکن است به موقع پاسخ مورد نیاز خود را دریافت نکنید.

هزینه های بسته شدن را بخواهید

پیش پرداخت تنها هزینه ای نیست که باید برای بستن معامله بپردازید. شما همچنین باید هزینه های بسته شدن را پوشش دهید. هزینه های بسته شدن هزینه هایی هستند که در ازای خدمات وام به وام دهنده شما می روند. برخی از متداول ترین هزینه های بسته شدن شامل هزینه های ارزیابی، هزینه های بازرسی و هزینه های چک اعتباری است.

ممکن است فروشنده برای فروش آپارتمان در کرج برای بستن سریعتر فروش موافقت کند. با این حال، اگر رقابت زیادی برای خانه شما وجود دارد، ممکن است بخواهید از درخواست هزینه های بسته شدن خودداری کنید. از وام دهنده خود بپرسید که آیا این گزینه را دارید که هزینه های بسته شدن خود را به وام خود اختصاص دهید.

دریابید که چرا فروشنده در حال حرکت است

هرچه اطلاعات بیشتری در مورد فروشنده داشته باشید، می توانید به طور مؤثرتری مذاکره کنید. برای مثال، اگر فروشنده شما به دلیل خرید خانه جدید نقل مکان می کند، ممکن است بتوانید با درخواست تخفیف، پیشنهاد بهتری دریافت کنید. احتمالاً نمی‌توانید قبل از تاریخ بسته شدن، تعمیر یا بازسازی کنید، زیرا فروشنده احتمالاً می‌خواهد در اسرع وقت از خانه خارج شود.

از مشاور املاک خود بخواهید کمی در مورد فروشنده شما تحقیق کند. دریابید که آیا فروشنده برای فروش آپارتمان در تهران فرآیند بسته شدن کوتاه‌تر یا طولانی‌تر را ترجیح می‌دهد . اگر فروشنده شما طلاق می گیرد یا می خواهد به منطقه ای با منطقه مدرسه بهتر نقل مکان کند، احتمالاً مشتاق تر برای فروش خواهد بود. این به شما فضای بیشتری برای مذاکره می دهد، به خصوص اگر ملک برای مدتی در بازار بوده است.

شخصی دریافت کنید

آیا مدت زیادی است که در حال خرید خانه بوده اید؟ اگر چنین است، می‌دانید که یافتن ملک عالی می‌تواند از نظر احساسی خسته کننده باشد. چیزی که ممکن است در نظر نگرفته باشید این است که فروش خانه شما نیز یک فرآیند احساسی است. هر فروشنده ای برای فروش آپارتمان در تهران در دیوار خاطراتی از خانه خود دارد و می خواهد ببیند خانه اش به دست افرادی می رود که به خوبی از آن مراقبت می کنند. ممکن است بخواهید به دلیل این وابستگی عاطفی، نامه شخصی را با پیشنهاد خود وارد کنید.

فروش آپارتمان در تهران پول لازم در دیوار، فروش ملک های زیر قیمت در کرج

جزئیاتی در مورد اینکه چرا ملک فروشنده را دوست دارید، برخی از ویژگی های مورد علاقه شما و نحوه برنامه ریزی برای استفاده از خانه را درج کنید. برای مثال، اگر فروشنده‌ای بداند که می‌خواهید یک ملک تاریخی را بازسازی کنید یا از خانه احتمالی خود برای تشکیل خانواده استفاده کنید، ممکن است تمایل بیشتری برای کمک به شما داشته باشد. حتی اگر قادر به ارائه پول بیشتر نباشید، لمس شخصی یک نامه خوش ساخت، پیشنهاد شما را برجسته می کند.

از راه رفتن نترسید

در برخی شرایط، با فروشنده ای روبرو می شوید که نمی خواهد از قیمت خانه تکان بخورد. آنها ممکن است تعدادی پیشنهاد داشته باشند یا به شدت به خانه وابسته باشند. در این شرایط، می‌تواند وسوسه انگیز باشد که بودجه خود را به باد بیاورید و بیش از توان مالی خود برای برنده شدن در جنگ پیشنهاد دهید . این شما را مجبور می‌کند وام بیشتری بگیرید، و حتی اگر پیش‌پرداخت شما خیلی کم است، حتی ممکن است نیاز به خرید بیمه خصوصی وام مسکن (PMI) داشته باشید.

با این فرض که باید از هر خانه ای که می بینید دور شوید، وارد فرآیند خرید خانه شوید. در نمایشگاه های متعدد شرکت کنید، از مشاور املاک خود بخواهید تا انواع بازدید را برای شما تنظیم کند و سعی کنید زیاد به یک خانه خاص وابسته نشوید. این می تواند به شما کمک کند تا مذاکره موثرتری داشته باشید و در بودجه خود بمانید.

چقدر می توانید در مورد یک خانه مذاکره کنید؟

مقدار پولی که شما زیر قیمت درخواستی فروشنده برای فروش آپارتمان در تهران پیشنهاد می کنید می تواند کاملاً به وضعیت خانه و فروش قابل مقایسه بستگی داشته باشد. در بازار خریدار، اگر خانه به تعمیرات گسترده نیاز دارد، مانند تعویض سقف یا مشکلات فونداسیون، می‌توان تا 20 درصد زیر قیمت درخواستی را ارائه داد. بسته به نیاز به بازسازی یا ارتقاء لوازم خانگی، پیشنهادات 5 تا 19 درصد زیر قیمت نیز قابل قبول است.

بزرگترین دارایی شما در اینجا خانه های قابل مقایسه در منطقه خواهد بود که با قیمت مشابهی فروخته می شوند و اینکه شرایط و ویژگی های آنها با خانه مورد نظر مقایسه می شود. Comps به تنهایی گاهی اوقات می تواند فروشنده را تشویق کند که در قیمت اصلی خود تجدید نظر کند. به همین دلیل، داشتن یک ارزیابی احتمالی ایده خوبی است. اگر فروشنده از پایین آوردن قیمت بیشتر از قیمت خانه امتناع کند، ارزیابی احتمالی به شما این امکان را می دهد که بدون از دست دادن پول جدی خود را ترک کنید.

فروش آپارتمان در کرج پول لازم،

خط پایین

مذاکره در مورد قیمت خرید خانه می تواند ترسناک باشد، به خصوص برای خریدارانی که برای اولین بار خرید می کنند. قبل از شروع خرید خانه مطمئن شوید که یک پیش تأییدیه دریافت کرده اید. شما همچنین باید یک عامل را قبل از شروع به مقایسه خواص انتخاب کنید. همیشه از نماینده خود بخواهید با فروشندگان ارتباط برقرار کند و پیشنهادات را ارسال کند.

پس از یافتن خانه ای که دوست دارید، حتماً دستور بازرسی را بدهید. می توانید از فروشنده خود بخواهید که به شما تخفیف بدهد، قبل از فروش آپارتمان در کرج را تعمیر کند یا در هزینه های بسته شدن به شما کمک کند. اگر نتوانستید با فروشنده به توافق برسید، از دور شدن و ادامه خرید نترسید.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *