قانون برای زندگی در مجتمع

اولین منطقه شهر است. این منطقه خانه باغ های معروف و است که دارایی های مهمی برای سرمایه گذاران هستند. این منطقه  درصد آپارتمان و 1 درصد خانه است و میانگین قیمت آن در متر مربع است. علاوه بر این، تقریباً 75 درصد از ساکنان منطقه را اجاره نشینان تشکیل می دهند.یک منطقه بسیار پویا است که یکی از شلوغ ترین مناطق است. همچنین دومین منطقه اداری پایتخت است و بازار بزرگی دارد. این بخش که عمدتاً از آپارتمان تشکیل شده است.

قانون برای زندگی در مجتمع

ساکنان این بخش هستند. متوسط ​​قیمت هر متر مربع ملک در این منطقه تا تاریخ است.فروش آپارتمان در کرج پول لازم که در قلب واقع شده است، یکی از محبوب ترین مناطق برای ساکنان مرکز شهر است. این به خاطر فضاهای سبز زیاد و مغازه های محلی آن است. این سومین منطقه اداری همچنین میزبان هتل های لوکسی است که پذیرای گردشگرانی از سراسر جهان است که برای بازدید از پایتخت می آیند. متوسط ​​قیمت هر متر مربع خانه در این منطقه و برای هر آپارتمان است.میدان گران ترین منطقه در مرکز است.

شرایط خاص اقتصادی سال

با قیمت متوسط ​​هر متر مربع تا خانه بسیاری از بوتیک های است. 98 درصد آن مسطح است و مرفه ترین ها را به خود جذب می کند. اگر تصمیم به سرمایه گذاری در این زمینه دارید، به لطف تقاضای همیشگی می توانید به راحتی مشتری پیدا کنید.منطقه ای بسیار متنوع است. هم مد روز و هم محبوب، خانواده ها و دانش آموزان را جذب می کند، حتی اگر نتواند تصویر بد خود را از بین ببرد. حدود 90 درصد از مسکن در این منطقه مسکونی اولیه است. تا 69 درصد مسکن توسط اشغال شده است .

شرایط خاص اقتصادی سال

نسبت آپارتمان ها در مقایسه با 2 درصد برای خانه ها است.بازار املاک در یکی از ارزان ترین بازارهای است که قیمت آن از و بازدهی سالانه بین 3 تا 4 درصد است. با این حال، برخی از املاک بسته به موقعیت مکانی آن‌ها می‌توانند بیش از  یورو در متر مربع باشند، مانند آن‌هایی که در و هستند. اما البته، جذاب در منطقه با قیمت هر متر مربع نزدیک به منفجر می شوند.این تنوع را می‌توان در معماری با برج‌های، و ساختمان‌های سنگی پوشیده نیز مشاهده کرد.

موقعیت مکانی

که به خاطر بازار اجاره بسیار فشرده اش شناخته می شود، کیان مهر پارس یکی از شهرهای است که هزینه های خرید بسیار بالایی دارد. با این حال، شرایط خاص اقتصادی سال منجر به کاهش جزئی قیمت ها در همه شهرها شده است. این وضعیت یک فرصت عالی برای سرمایه گذاران است. با این حال، منطقه از این قاعده مستثنی است. 0.3 درصد افزایش قیمت داشته است. در واقع، این منطقه برای سرمایه گذارانی که مایل به خرید ملک در پاریس هستند بسیار محبوب است.

موقعیت مکانی

این منطقه تقاضای بالایی دارد، عرضه اجاره بسیار کمتر از تقاضا است و متوسط ​​بازده ناخالص است. بسیاری از مردم به دنبال ماندن در منطقه هستند اما عرضه کافی وجود ندارد. اگرچه این منطقه بازده اجاره پایینی دارد، اما بدون شک منطقه ای پویا و مناسب برای سرمایه گذاری است .این محله محبوب و در عین حال آرام است. در مرکز منطقه، بازار مرکز هنری وجود دارد که به هنر مدرن و معاصر اختصاص دارد. سهام مسکن در منطقه تقریباً به طور کامل از آپارتمان تشکیل شده است.

خط آخر

این منطقه محل زندگی یک جامعه قوی یهودی است. آنها در اینجا کسب و کارهای زیادی را توسعه داده اند. بنای یاد بود و مرکز اسناد و مدارک نیز در این منطقه قرار دارد. ازباشنده این 72 درصد مستأجر و 28 درصد مالک هستند.این منطقه محل صومعه است که از قرن چهاردهم وجود داشته است. در ابتدا منطقه ای از صومعه ها، سپس یک سایت نظامی و تجاری بود، اکنون یک منطقه تفریحی بین رود سن و باستیل است. در این منطقه 60 درصد املاک اجاره داده می شود.

شما می خواهید در یک پروژه ملکی سرمایه گذاری کنید اما شک دارید، مانند سودآوری سرمایه گذاری؟ برای تعیین اینکه آیا یک پروژه سودآور است، ما به طور کلی به بازده سرمایه گذاری اجاره نگاه می کنیم: باید بازده سرمایه گذاری آینده شما را محاسبه کنیم.سرمایه گذاری اجاره ای در پاریس چقدر سودآور است؟ یک شهر جذاب به دلیل بازار امن و پویا است، اما به دلیل ارائه بازگشت جذاب شناخته شده نیست. به طور متوسط ، بازده در بین 2 تا 3 درصد ناخالص است.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *