خرید و پیش خرید مسکن

اگر یک سرمایه گذار املاک و مستغلات در ایران هستید، ممکن است در نقطه ای از کسب و کار خود باشید که بخواهید با سرمایه گذار املاک دیگری شریک شوید تا فرصت ها را با هم پیدا کنید. بیایید با گروه املاک ایرامس به چگونگی پیدا کردن سرمایه گذاران املاک، مزایا و معایب جذب شریک سرمایه گذاری املاک، کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه یک تطابق خوب را شناسایی کنیم.

چگونه می توان سرمایه گذاران املاک و مستغلات را پیدا کرد؟

سرمایه گذار املاک چیست؟

سرمایه گذار املاک و مستغلات در ایران کسی است که املاک و مستغلات را برای اهداف سود خریداری می کند. یک عامل املاک یا ملک ® اغلب با یک سرمایه گذار برای تضمین سرمایه گذاری های املاک یا معاملات املاک و مستغلات شریک می شود.

واضح ترین راه برای تبدیل شدن به یک سرمایه گذار املاک در تهران ، خرید ملک اجاره ای است. اما شما می توانید به روش های دیگری سرمایه گذار املاک و مستغلات شوید، که شامل سرمایه گذاری در سهام املاک و مستغلات یا یک تراست سرمایه گذاری املاک (REIT) ، شرکت در فرصت سرمایه گذاری جمعی املاک و مستغلات، اجاره بخشی از خانه خود و ساختن یک خانه خاص است.

چه زمانی سرمایه گذاران املاک باید به دنبال یک شریک سرمایه گذاری در املاک و مستغلات باشند؟

مشارکت املاک و مستغلات به یک استراتژی سرمایه گذاری اشاره دارد که در آن دو یا چند سرمایه گذار در تهران یک ملک سرمایه گذاری واحد را خریداری می کنند. شراکت‌ها می‌توانند مشارکت‌های فعال باشند – که در آن همه طرف‌ها مسئولیت مدیریت روزانه اموال برابر را بر عهده می‌گیرند – یا مشارکت‌های با درآمد غیرفعال، که سرمایه را از سرمایه‌گذاران غیرمجاز جذب می‌کنند. بیایید نگاهی به مزایای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات با سرمایه گذاران دیگر بیندازیم.

مزایا چیست؟

طیف وسیعی از استعدادها را ارائه می دهد:

 ضرب المثل قدیمی “دو سر بهتر از یک است” مطمئناً برای مشارکت در سرمایه گذاری املاک و مستغلات صدق می کند. شرکا می توانند ویژگی های مختلفی را برای افزودن به طعم روابط تجاری به ارمغان بیاورند. شاید یکی از شرکا دانش تجاری قابل توجه و پیشینه عمیق املاک و مستغلات را به ارمغان بیاورد و دیگری تجربه و ایده های خلاقانه بازاریابی را به روی میز بیاورد.

حجم کار را تقسیم می کند:

 حفظ تمام عملیات روزانه ممکن است برای یک فرد دشوار باشد، بنابراین تقسیم حجم کاری می تواند استرس آنها را کاهش دهد.

می تواند منابع را ترکیب کند:

 داشتن یک شریک می تواند جریان نقدی قابل توجهی را به فرصت مشارکت در املاک اضافه کند. این به سرمایه گذاران املاک و مستغلات اجازه می دهد تا پروژه هایی را انجام دهند که معمولاً نمی توانند به صورت جداگانه به آنها دسترسی داشته باشند.

خطرات چیست؟

این خطرات را قبل از انتخاب برای مشارکت در املاک و مستغلات در نظر بگیرید:

سبک‌های کاری یا نظرات ممکن است دعوت از شخص دیگر (یا بیش از یک نفر) به این گروه می‌تواند تضاد شخصیتی یا سبک مدیریتی ایجاد کند. شرکا ممکن است به طور مساوی در کار مشارکت نداشته باشند وقتی شرکا در سهم خود از حجم کار سهیم نباشند، ممکن است عوارضی ایجاد کند. ممکن است یکی از شرکا احساس کند که به ازای مقدار کاری که انجام می دهد، سزاوار سرمایه بیشتری است، که می تواند منجر به خروج زودهنگام آن شریک از رابطه شود.

کجا می توان سرمایه گذاران املاک و مستغلات را برای مشارکت پیدا کرد

شما می توانید سرمایه گذاران املاک و مستغلات را برای مشارکت به روش های مختلفی پیدا کنید: از طریق تامین مالی بانکی، باشگاه سرمایه گذاری املاک، تامین مالی جمعی، شبکه شخصی یا حرفه ای فعلی خود و منابع آنلاین مانند رسانه های اجتماعی. بیایید در مورد هر گزینه کمی یاد بگیریم.

برقراری ارتباط بین خریداران و فروشندگان در بازار مسکن

تامین مالی وام مسکن را در نظر بگیرید

یک بانک می تواند از اهداف سرمایه گذاری شما حمایت کند و پول را برای یک ملک سرمایه گذاری خاص وام دهد . بانک‌های املاک و مستغلات باید طیف گسترده‌ای از گزینه‌های تامین مالی را ارائه دهند، از جمله فرصت‌هایی برای چندین ملک .با این حال، هر چه معامله ریسک‌تر باشد، بانک‌ها و وام‌دهندگان مسکن سخت‌گیرانه‌تر در مورد تامین مالی املاک و مستغلات خواهند بود.

 شریک سرمایه گذاری املاک و مستغلات می تواند به کاهش این ریسک کمک کند. ممکن است لازم باشد برای خرید املاک و یا یافتن سایر سرمایه گذاران املاک و مستغلات برای کمک به ایجاد وجوه راه اندازی خود برای وام های رهنی درخواست دهید.

یک باشگاه سرمایه گذاری املاک پیدا کنید

باشگاه های سرمایه گذاری املاک و مستغلات به شما کمک می کنند تا از طریق شبکه سازی با سرمایه گذاران دیگر در بازار املاک و مستغلات که به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات علاقه مند هستند، یک سرمایه گذار پیدا کنید. ادغام منابع با دیگران می تواند سرمایه گذاری های بزرگتری را تشویق کند که ممکن است تنها با یک سرمایه گذار امکان پذیر نباشد.

سرمایه گذاری جمعی را شروع کنید

تامین مالی جمعی به ادغام سرمایه سرمایه گذاری املاک و مستغلات از چندین سرمایه گذار با استفاده از یک پلت فرم دیجیتال برای یافتن سرمایه گذاران اشاره دارد. سرمایه‌گذاری جمعی، سرمایه‌گذارانی را که به سرمایه‌گذاری کمک می‌کنند، متصل می‌کند و این پول به صندوقی برای یک پروژه خاص می‌رود.

شبکه خود را هدف قرار دهید

شاید لازم نباشد برای یافتن شریک مناسب به خارج از جامعه خود یا سایر گروه هایی که به آنها تعلق دارید نگاه کنید. خانواده و دوستان، افرادی که از گروه های کلیسا می شناسید، همکاران تجاری و اعضای با استعداد شورای شهر خود را در نظر بگیرید. هدف گذاری و محدود کردن شبکه می تواند به شما کمک کند سرمایه گذارانی را که می خواهید با آنها کار کنید پیدا کنید. همچنین ممکن است بخواهید با بنگاه املاک خود تماس بگیرید زیرا آنها معمولاً لیستی از سرمایه گذاران را در پرونده نگه می دارند.

منابع آنلاین را پیدا کنید

گروه‌های سرمایه‌گذاری آنلاین و جوامعی مانند Meetup و BiggerPockets می‌توانند به شما در پیدا کردن افراد مناسب برای مشارکت کمک کنند. با این حال، مهم است که مطمئن شوید از یک وب سایت معتبر استفاده می کنید یا عضویت های مناسب را بررسی می کنید. به عبارت دیگر، در دام کلاهبرداری یا سایر معامله های مشکوک گرفتار نشوید.

از رسانه های اجتماعی استفاده کنید

گروه های رسانه های اجتماعی با تسهیل مشارکت، سرمایه گذاران املاک و مستغلات را هدف قرار می دهند. برخی از شبکه های اجتماعی محبوب برای استفاده فیس بوک و لینکدین هستند، به خصوص اگر نمایه خود را بر اساس هوش تجاری خود در زمینه املاک و مستغلات ایجاد کنید. اپلیکیشن صوتی Clubhouse نیز به عنوان راهی آسان برای برقراری ارتباط با سایر سرمایه گذاران املاک و مستغلات، محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

مشاوره فنی توسط کارشناسان در امر خرید و فروش مسکن

خط آخر: بهترین سرمایه گذار املاک و مستغلات را برای رسیدن به اهداف خود بیابید

یافتن سرمایه گذاران املاک و مستغلات و تصمیم گیری در مورد اینکه آیا شراکت با آنها برای افزایش سرمایه منطقی است یا خیر، می تواند تصمیم سختی باشد. مهم نیست که چه مدت در املاک سرمایه گذاری کرده اید – چه مبتدی باشید و چه سال هاست که خانه های خود را تغییر می دهید – مهم است که یک سرمایه گذار املاک همکار پیدا کنید که نقاط قوت و ضعف شما را متعادل کند.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *