اولین قدم ها برای خرید ملک

شما تایید اولیه برای وام مسکن را دریافت کرده اید و شاید ماه ها – شاید بیشتر – را صرف جستجوی خانه رویایی خود کرده اید. شما عکس‌ها و اندازه‌گیری‌ها گرفتید و در چشم ذهنتان در حال تزیین و تزیین مجدد بوده‌ای.شاید حتی بالاتر از قیمت درخواستی پیشنهاد داده باشید، فقط برای اینکه شانس بیشتری برای مهر و موم کردن معامله داشته باشید. هنگامی که همه قرارداد را امضا کردند، به نظر می رسید که فقط روز شماری تا بسته شدن است. شما میتوانید برای معامله مسکن جمله فروش آپارتمان در تهران و کرج پول لازم، را جست و جو کنید.

بررسی مشکلات ساختمان قبل از خرید آپارتمان و سرمایه گذاری

به جز این که بازرسی مزاحم خانه مشکلاتی را در مورد فونداسیون پیدا کرد. ممکن است این کلمات – مسائل پایه – مانند بن بست به نظر برسد، اما همیشه اینطور نیست. بیایید دریابیم که کدام مشکلات پایه شکستن معامله هستند، و کدام یک از مشکلات صرفاً در مسیر مالکیت خانه هستند. فروش آپارتمان در تهران پول لازم در دیوار یک جمله کلیدی برای پیدا کردن مشتری در اینترنت است.

مسائل بنیاد چیست؟

یک بازرس خانه نگاه دقیقی به یکپارچگی ساختاری خانه ای که می خواهید بخرید می کند. بخشی از این بازرسی به معنای جستجوی ترک ها، رطوبت، آسیب آب و مشکلات پنجره/در است که می تواند نشان دهد که اساس خانه در حال جابجایی یا فرو رفتن است. این مشاهدات ممکن است نشان دهنده مشکلی در فونداسیون باشد. به نظر کارشناسان گروه املاک ایرامس برای اطمینان، باید یک مهندس سازه استخدام کنید تا آزمایشات و سایر تحلیل های تخصصی را انجام دهد تا مشخص شود آیا مشکل وجود دارد یا خیر، و اگر چنین است، چقدر جدی است.

آیا فروشنده باید مشکلاتی را با بنیاد فاش کند؟

فروشندگانی که برای فروش ملک خود عجله دارند میتوانند از جمله فروش آپارتمان در کرج پول لازم در فضای مجازی استفاده کنند. اگر فروشنده شما از مشکلات فونداسیون آگاه بود، باید این واقعیت را در اولین بازدید از خانه برای شما فاش می کرد. با این حال، مالکان اغلب از مشکلات پایه بی اطلاع هستند. اگر فروشنده شما از مشکلات فونداسیون مطلع بود، باید آن اطلاعات را در اولین بازدید از خانه برای شما فاش می کرد.

با این حال، صاحبان خانه اغلب از مشکلات پایه بی اطلاع هستند. به همین دلیل است که بازرسی خانه بسیار مهم است – آنها به شما کمک می کنند اطلاعاتی در مورد خانه بیاموزید که حتی فروشندگان ممکن است ندانند. خرید و فروش ملک های زیر قیمت در کرج میتواند سود خوبی را برای شما داشته باشد.

چه چیزی باعث مشکلات بنیاد در یک خانه می شود؟

خانه ای که به اشتباه یا در شرایط خاص ساخته شده است، به راحتی می تواند مشکلات اساسی داشته باشد. چند نمونه را در زیر ببینید.

خاک ها

انواع خاصی از خاک ها، به ویژه خاک رس، تمایل بیشتری به انبساط دارند، به خصوص اگر منطقه ای که در آن قرار دارند، شرایط بسیار گرم و بسیار سرد را تجربه کند. شما باید در مورد خاک مناطقی که به دنبال خانه جدید خود هستید بپرسید. اگر حتی ترک های کوچکی را در خانه ای که روی خاک رس ساخته شده است مشاهده کردید، عاقلانه است که فوراً با یک مهندس سازه تماس بگیرید.

مشکلات زهکشی

آبی که بر روی فونداسیون یا حوضچه های آن می ریزد، می تواند آسیب قابل توجهی ایجاد کند. می توانید با اطمینان از اینکه نزدیک ترین زمین به فونداسیون درجه بندی شده است و ناودان ها و ناودان ها تمیز و در حال تعمیر هستند، مشکلات زهکشی را تشخیص دهید. همچنین، می توانید به دنبال هر گونه آسیب آشکار آب باشید.

فروش آپارتمان در تهران و کرج پول لازم

ساخت و ساز ضعیف

قبل از شروع ساخت و ساز در خانه، پیمانکار باید خاک را آزمایش کند تا مطمئن شود که روی چه چیزی می‌سازد و اقدامات احتیاطی کافی در برابر مشکلات فونداسیون انجام دهد. همچنین پیمانکار باید تلاش کند تا خانه را تا حد امکان بر روی یک پایه کاملاً هموار بسازد.

آیا ممکن است یک مشکل بنیادی “کوچک” وجود داشته باشد؟

مشکلات جزئی فونداسیون وجود دارد و تعمیر برخی از آنها خیلی گران نیست. در واقع، مشکلات پایه مستقیماً شما یا خانواده‌تان را به خطر نمی‌اندازند، اما به مشکلات دیگر و نگران‌کننده‌تر – مانند کپک یا حیوانات موذی – اجازه می‌دهند تا به خانه جدید شما نفوذ کنند.

ترک ها

اگر بازرسی خانه یا مشاهده شخصی ترک هایی را در دیوارها، سقف ها یا نمای بیرونی خانه نشان داد، باید یک مهندس سازه استخدام کنید تا بررسی دقیق تری از فونداسیون انجام دهد. مهندس تعیین خواهد کرد که آیا مشکلات جزئی هستند و نشانه کوچکی از یک مشکل بسیار بزرگتر نیستند.

ترک های کوچک

ترک‌های بسیار کوچک، یا آن‌هایی که ضخامت یک‌چهارم اینچ یا کمتر دارند، در خانه‌های قدیمی که در طول سال‌ها ته‌نشین شده‌اند، رایج هستند، اگرچه کاملاً ممکن است که این ترک‌های کوچک نشان‌دهنده یک مشکل بزرگ‌تر باشند. ترک های سقف یکی دیگر از علائم هشدار دهنده اولیه مشکلات احتمالی فونداسیون است.

این ترک‌ها را می‌توان به سادگی تعمیر کرد و باید اینگونه باشد، زیرا ارزش یک خانه عاملی حیاتی برای وام‌گیرندگانی است که مراحل تأیید را طی می‌کنند. با فرض اینکه فونداسیون هنوز سالم است، آن ترک های کوچک را می توان توسط یک متخصص وصله کرد، که احتمالاً توصیه می کند خاک اطراف فونداسیون را نیز درجه بندی کنید تا آب را از خانه منحرف کنید.

ترک های بزرگ

ترک های بزرگ نشان می دهد که فونداسیون در حال تغییر قابل توجهی است که احتمالاً مشکلات ساختاری بزرگتری را در خانه آشکار می کند. به ترک های افقی در فونداسیون یا ترک هایی که شبیه پله ها در آجرهای بیرونی هستند توجه ویژه ای داشته باشید. ترک‌های بزرگ باعث می‌شود که آب و بدتر از آن آزادانه وارد خانه شود و پس از وارد شدن به خانه آسیب بیشتری وارد کند

مرطوب

همانطور که قبلا ذکر شد، مسائل مربوط به فونداسیون لزوماً یک خانه را برای ساکنان آن ناامن نمی کند. اما آنها خانه را در برابر مشکلاتی مانند کپک یا آفات که رطوبت باعث یا بدتر می شود بسیار آسیب پذیر می کنند. در فضاهای خزنده و زیرزمین ها به دنبال علائم آسیب آب یا آب باشید. همه آسیب های رطوبت یا آب به این معنی نیست که یک مشکل ساختاری وجود دارد، اما اگر مشکلی پیدا کردید، مطمئن شوید که به طور دقیق به فونداسیون نگاه کرده اید.

فروش ملک های زیر قیمت در کرج و فروش آپارتمان در کرج پول لازم
شکاف ها

اگر فونداسیون در حال تغییر است، درها و پنجره های خانه احتمالاً مکانی برای تشخیص مشکلات هستند. اگر به سختی باز شوند، یا اگر شکاف هایی بین دیوارها و پنجره ها/درها ظاهر شود، ممکن است مشکل وجود داشته باشد. به همین ترتیب، اگر شکاف هایی بین دیوارها و سقف ها، کف ناهموار یا کفپوش ترک خورده ظاهر شد، در طول فرآیند بازرسی خانه به فونداسیون توجه ویژه ای داشته باشید.

تعظیم، فرو رفتن یا شیب دار شدن

اگر خانه مورد نظر شما علائمی از خم شدن، فرورفتن یا شیب را نشان می دهد، احتمالاً مشکلات مهم – و پرهزینه – ایجاد می شود. شما باید با یک مهندس سازه صحبت کنید تا بدانید دقیقاً چه کاری باید انجام شود، اما تعمیرات اساسی فونداسیون به راحتی می تواند بیش از 10000 دلار هزینه داشته باشد.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *