تقاضای شدید برای املاک اجاره ای

در اینجا وجود دارد که می توانید با کمتر از در ملک اجاره ای سرمایه گذاری کنید. این روش سنتی برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات شامل خرید ملک و فروش آن در چند دهه بعد است. چنین سرمایه گذاری بلندمدت املاک معمولاً برای افرادی است که پول زیادی دارند و به مکانی برای پارک آن نیاز دارند. با این حال، درصد ایده آل بسته به نوع روش خریدی که در ملک استفاده کرده اید نیز متفاوت خواهد بود. املاک دارای وام مسکن با املاک خریداری شده با پول نقد متفاوت خواهد بود.

تقاضای شدید برای املاک اجاره ای

چگونه محاسبه می کنید که آیا ملک اجاره ای یک انتخاب سرمایه گذاری خوب است؟ فروش آپارتمان در کرج پول لازم دو فرمول استاندارد می تواند به عنوان یک شروع سریع برای تحقیق در مورد دارایی سرمایه گذاری شما استفاده شود. استفاده از این فرمول ها زمانی که برای اولین بار یک ویژگی را در نظر می گیرید می تواند به سرعت رقبای کمتر مطلوب را حذف کند و به شما امکان می دهد بر روی آنهایی که پتانسیل بیشتری دارند تمرکز کنید.اولین فرمول، قانون برداشتی از یک محاسبه است. برای این فرمول، بررسی می کنید .

فرمول دوم نرخ سرمایه

که آیا اجاره ماهانه ملک حداقل یک درصد از کل هزینه سرمایه گذاری را ایجاد می کند یا خیر. برای انجام این کار، کل هزینه سرمایه گذاری را بر تقسیم کنید. آیا می توان ملک را حداقل به این مبلغ ماهانه اجاره کرد؟ اگر چنین است، این یک انتخاب سرمایه گذاری قوی است.فرمول دوم نرخ سرمایه است که به عنوان نرخ سقف نیز شناخته می شود. این فرمول بهتر است بعد از قانون هنگام محدود کردن گزینه های سرمایه گذاری خود استفاده کنید.در اینجا نحوه محاسبه آسان نرخ سقف آورده شده است.

فرمول دوم نرخ سرمایه

درآمد ناخالص را با ضرب متوسط ​​اجاره ماهانه در محاسبه کنید و یک دوره خالی کوچک را در نظر بگیرید.برای بدست آوردن درآمد خالص بالقوه، هزینه های عملیاتی ماهانه را از درآمد نا خالص کم کنید.سود خالص را بر قیمت خرید ملک تقسیم کنید. این نرخ سقف است.با ضرب نرخ سقف در بازده احتمالی خود را بدست آورید.هرچه این عدد بیشتر باشد، انتخاب بهتری است. محاسبه نرخ های سقفی می تواند راهی عالی برای تعیین اینکه کدام دارایی را از میان مجموعه کوچکی از گزینه ها انتخاب کنید .

تفاوت های مالی

در حالی که محاسبه ساده توضیح داده شده در بالا تفاوت های مالی را در نظر نمی گیرد، معیار دقیقی را ارائه می دهد که می تواند برای مقایسه های ساده استفاده شود.آیا اجاره ملک هنوز هم سرمایه گذاری خوبی برای دوران بازنشستگی است؟املاک اجاره ای یکی از بهترین گزینه های سرمایه گذاری برای ایجاد سهام بلندمدت است، اما نوع سرمایه گذاری  نیست. اگر مایل و آماده هستید که همچنان در فرآیند سرمایه گذاری شرکت کنید، سرمایه گذاری در ملک اجاره ای ممکن است انتخاب خوبی برای نیازهای شما باشد.

تفاوت های مالی

به یاد داشته باشید، شما همیشه می توانید مدیران املاک و سایر کارمندان را استخدام کنید تا املاک خود را سازماندهی و کار کنند. با این حال، شما هنوز هم نیاز دارید که گاهی اوقات برای مدیریت کلی حضور داشته باشید. اگر این برای نیازهای سرمایه گذاری شما کارساز است، ملک اجاره ای می تواند برنامه خوبی برای ایجاد صندوق های بازنشستگی آینده باشد.بهترین مکان برای خرید ملک برخی از بهترین مکان‌ها در برای خرید ملک اجاره‌ای در حین ساختن سبد سرمایه‌گذاری خود هستند.

خط آخر

اما به یاد داشته باشید، این مجموعه شماست، به این معنی که بهترین مکان ها در سراسر کشور ممکن است بهترین مکان برای نیازهای کسب و کار شما نباشند.هنگام جستجوی مکان‌های ملکی اجاره‌ای و بررسی نحوه تکمیل سرمایه‌گذاری‌های خود، موارد زیر را به خاطر داشته باشید:آیا می خواهید املاک را به صورت محلی مدیریت کنید یا اگر سودآورتر باشد، مایلید از منطقه خود تجارت کنید اگر بیش از چند مایل دورتر باشید، چه کسی باید املاک خود را در محل مدیریت کند؟ بیشترین سود خود را کجا خواهید دید.

چه نوع مسکنی با سبک مدیریتی شما مطابقت دارد و کجا می توانید آن املاک اجاره ای را با قیمت های سرمایه گذاری عالی پیدا کنید تعداد باورنکردنی مکان هایی وجود دارد که می توانید به طور بالقوه به دنبال املاک سرمایه گذاری بگردید. یافتن منطقه مناسب برای شما و اهداف رشد شما زمان می برد. امیدواریم این اطلاعات به شما در انجام این کار کمک کند. اخیراً تغییرات مثبتی در الزامات خود ایجاد کرده است و دومین برنامه اقامت در این لیست است که می تواند به شما شهروندی بدهد.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *