راهنمای مرحله به مرحله برای فروش آپارتمان در تهران

بازار مسکن محلی شما

تنوع بخشیدن به سبد سرمایه گذاری شما ضروری است. اگر همه خود را در یک سبد قرار دهید، ممکن است در یک چشم به هم زدن ضرر کلی را متحمل شوید. اما وقتی برخی از وجوه را در بازار سهام، سایر وجوه را در اوراق قرضه یا و برخی را در املاک و مستغلات سرمایه گذاری می کنید، شانس خود را برای درآمد بیشتر و ضرر کمتر افزایش می دهید.بسیاری از مردم از سرمایه گذاری در املاک اجتناب می کنند زیرا فکر می کنند ترسناک هستند یا برای سرمایه گذاری به پول زیادی نیاز دارند.

بازار مسکن محلی شما

هیچکدام دقیق نیستند و برای اطمینان شما، فروش آپارتمان در کرج پول لازم در اینجا هشت دلیل عالی برای سرمایه گذاری خوب املاک وجود دارد.دلایل اصلی املاک و مستغلات یک سرمایه گذاری خوب است اگر به سرمایه گذاری در املاک فکر می کنید، یکی از بهترین سفرهای سرمایه گذاری در طول عمر خود را آغاز خواهید کرد. در اینجا مهمترین دلایلی است که باید آن را در نظر بگیرید، حتی اگر قبلاً هرگز در املاک و مستغلات سرمایه گذاری نکرده اید.شما می توانید سرمایه گذاری خود را افزایش دهید.

تورم در ارزش اموال

سرمایه گذاری های زیادی وجود ندارد که به شما امکان می دهد در دارایی هایی با ارزش بسیار بیشتر از سرمایه گذاری سرمایه گذاری کنید. به عنوان مثال، اگر برای سرمایه گذاری در بازار سهام دارید، معمولاً می توانید فقط سهام بخرید. استثنا این است که شما با حاشیه سرمایه گذاری کنید، اما برای تحقق آن باید یک سرمایه گذار معتبر با ارزش خالص بالا باشید. می توانید کسری از هزینه خانه را کاهش دهید و روی آن سرمایه گذاری کنید. برای مثال، فرض کنید خانه ای به قیمت پیدا کرده اید.

تورم در ارزش اموال

اگر بپردازید، تا زمانی که اعتبار خوب و درآمد پایدار داشته باشید، به احتمال زیاد می توانید وامی برای تامین مالی بقیه پیدا کنید.با آن، به این معنی است که شما فقط از ارزش دارایی را سرمایه گذاری کرده و مالک آن هستید. سپس، در طول سال‌ها، وقتی وام مسکن را کاهش می‌دهید، مقدار بیشتری از سرمایه‌گذاری را نگه می‌دارید و نرخ بازدهی خود را نه تنها با پرداخت وام مسکن، بلکه با درک طبیعی تجارب املاک افزایش می‌دهد.برخلاف سهام یا اوراق قرضه، شما می توانید املاک را مجبور به ارزش گذاری کنید.

هزینه های سالانه

عجیب به نظر می رسد، اما ممکن است.اول،پروژه اسپرلوس بدانید که املاک و مستغلات به طور طبیعی قدردانی می کنند. به طور متوسط،در سال ارزش دارد بدون اینکه شما کاری به جز نگهداری از خانه انجام دهید. اما، شما می توانید با انجام تعمیرات یا تعمیرات، میزان قدردانی را افزایش دهید.همه بازسازی‌ها ارزش خانه را افزایش نمی‌دهند، بنابراین اگر برای افزایش ارزش آن اقدام به بازسازی می‌کنید، با یک ارزیاب مجاز یا مشاور املاک همکاری کنید تا بهترین با ارزش‌ترین بازسازی‌هایی را که باید انجام دهید، بیابید.

هزینه های سالانه

شما بازدهی در سرمایه گذاری خود دریافت نخواهید کرد، اما برخی از بازسازی ها می توانند پول سرمایه گذاری شده را به شما بازپرداخت کنند.بازسازی ها نیز نباید اساسی باشند. البته اضافه کردن یک اتاق یا تکمیل زیرزمین ارزش بیشتری نسبت به بازسازی های ساده آرایشی دارد، اما حتی بازسازی های می تواند به شدت بر ارزش خانه تأثیر بگذارد.از مزایای مالیاتی برخوردار خواهید شد مانند هر صاحب کسب و کاری، سرمایه گذاران املاک و مستغلات می توانند از بسیاری از کسر مالیات استفاده کنند.

خط آخر

در حالی که این یک سرمایه گذاری است، وقتی صاحب خانه هستید و آن را اجاره می کنید، کسب و کاری را اداره می کنید شما صاحبخانه هستید.به عنوان صاحب کسب و کار، اغلب می توانید هزینه های زیر را حذف کنید سود وام مسکن پرداخت شده بابت وام امتیاز مبدأ پرداخت شده در وام هزینه های تعمیر و نگهداری همیشه قبل از اینکه فرض کنید می توانید هزینه ها را حذف کنید با مشاور مالیاتی خود صحبت کنید، اما بدانید که سرمایه گذاری در املاک و مستغلات یک مزیت است.

هنگامی که در سهام یا اوراق قرضه سرمایه گذاری می کنید، تنها در صورتی می توانید زیان سرمایه را حذف کنید که دارایی را کمتر از آنچه برای آن پرداخت کرده اید بفروشید.شما می توانید جریان نقدی منظم کسب کنید اگر املاک و مستغلات می‌خرید و نگهداری می‌کنید، می‌توانید جریان نقدی ماهانه را با اجاره آن به دست آورید، و این سود حاصل از مالکیت املاک را افزایش می‌دهد، زیرا شما تنها بر ارزش ‌گذاری تکیه نمی‌کنید، بلکه به درآمد ماهانه اجاره متکی نیستید.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *