راهنمای مرحله به مرحله برای فروش آپارتمان در تهران

کل سود کسب شده توسط سرمایه گذاران

سرمایه گذاران احتمالی باید قبل از پذیرش سرمایه گذاری توسط صندوق، اطلاعات بیشتری را برای تأیید وضعیت سرمایه گذار به عنوان یک سرمایه گذار معتبر ارائه کنند.اکنون می‌توانید اشتراک‌ ها را برای تعهدات سرمایه ارسال کنید، و بسته‌ها را به ‌صورت متوالی برگزار می‌کند، مشروط بر اینکه انتظار می‌رود آخرین بسته شدن ۱۲ ماه پس از بسته شدن اولیه یا بعداً همانطور که در قرارداد مشارکت محدود آمده است انجام شود.

کل سود کسب شده توسط سرمایه گذاران

سرمایه گذاران بالقوه باید یادداشت قرار دادن خصوصی محرمانه صندوق، از جمله بخش هایی با عنوان عوامل ریسک معین و تضاد منافع احتمالی در آن، قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری را بررسی کنند.فروش آپارتمان در تهران دیدار زیر قیمت هنگامی که برای سرمایه گذاری آماده شدید، می توانید به سادگی بر روی دکمه سرمایه گذاری در بالای صفحه کلیک کنید. ما هر گونه سوالی را که برای تکمیل قراردادهای سرمایه گذاری خود به صورت آنلاین لازم است از شما می خواهد.

ارتباط با سرمایه گذاری

سپس جزئیات مربوط به تامین مالی سرمایه‌گذاری‌هایتان را برای شما ایمیل می‌کنیم.به‌عنوان یک سرمایه‌گذار، از طریق داشبورد سرمایه ‌گذار خود، به تمام جزئیات پر خود 24 تا 7 دسترسی خواهید داشت. ما به ‌روزرسانی‌هایی را درباره نحوه عملکرد سرمایه ‌گذاری‌ های شما و هرگونه درآمد توزیع قابل اجرا به صورت سه ماهه ارائه خواهیم کرد.سرمایه گذاران دارای حساب در حال حاضر برای افراد مقیم در دسترس است می توانند از حواله های بانکی داخلی برای تأمین سرمایه خود استفاده کنند .

ارتباط با سرمایه گذاری

و توزیع آنهوشا را در حساب خود دریافت خواهند کرد. همه سرمایه گذاران دیگر باید انتظار داشته باشند که از طریق استفاده از حواله های سیمی انجام شده به یا از حساب های بانکی صندوق، توزیع ها را تأمین و دریافت کنند. ممکن است بانک شما برای حواله‌های ورودی و خروجی، هزینه‌های انتقال سیمی را دریافت کند.سرمایه ‌گذارانی که پس از فراخوان سرمایه اولیه سرمایه‌گذاری می‌کنند، ملزم خواهند بود که مبلغ اضافی را که به میزان 8 درصد در سال محاسبه می‌شود.

شاخص های بازار مسکن

به نسبت سهم خود از مشارکت سرمایه ‌ای که قبلاً توسط سرمایه ‌گذاران پذیرفته شده کیان مهر پارس قبلی تا تاریخ چنین مشارکت بعدی پرداخت شده است به غیر از مشارکت سرمایه در رابطه با هزینه مدیریت. معمولاً از سرمایه گذاران بعدی خواسته می شود که این مبالغ را در فراخوان سرمایه عادی بعدی مشارکت دهند.دوره سرمایه گذاری صندوق دو سال از زمان بسته شدن نهایی صندوق است، مشروط به تمدیدهایی که در قرارداد مشارکت محدود صندوق ذکر شده است.

شاخص های بازار مسکن

ما انتظار داریم که بیشتر سرمایه در این دوره دو ساله به کار گرفته شود و باقیمانده برای نیازهای آتی مثلاً برای یک پروژه توسعه ای که چندین سال طول می کشد اختصاص یابد.ما انتظار داریم سرمایه اولیه را در اواخر سال 2023 فراخوانی کنیم. در آینده، سرمایه را به صورت سه ماهه پیش بینی می کنیم.در طول دوره سرمایه‌گذاری، انتظار داریم که توزیع‌ها مجدداً سرمایه‌گذاری شوند یا در مقابل درخواست‌های سرمایه سه ‌ماهه با اجرای تعهدات صندوق جبران شوند.

خط آخر

صندوق توزیع ‌های منظم تقریباً سه ماهه را تا حدی که جریان نقدی موجود باشد و مشروط به سرمایه‌گذاری مجدد طبق قرارداد مشارکت محدود صندوق باشد، هدف قرار خواهد داد. این توزیع ها بسته به جریان نقدی و سرمایه مورد نیاز هر دوره متفاوت خواهد بود و هیچ تضمینی وجود ندارد که توزیع در هر دوره زمانی انجام شود.سرمایه گذاران دارای منافعی در صندوق خواهند بود که به نوبه خود در دارایی های مستغلات اساسی معمولاً از طریق وسایل نقلیه اضافی سرمایه گذاری می کنند.

بنابراین، مالکیت غیرمستقیم سرمایه‌گذار در دارایی پایه، منعکس‌کننده ارزش حقوق صاحبان سهام برای صندوق است که در سود مالکیت سرمایه‌گذار در صندوق ضرب می‌شود به عنوان مثال، اگر صندوق تعهد داشته باشد، تعهد سرمایه‌گذار به معنای است. درصد سهام در صندوق.برای هر دارایی، سرمایه گذاران به یک تفاهم نامه سرمایه گذاری دسترسی خواهند داشت که شامل جزئیات دیگر، طرح تجاری کادر برای این دارایی، مفروضات پذیره نویسی، پیش بینی جریان نقدی و غیره است.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *