بهترین زمان برای فروش آپارتمان در کرج یا تهران با قیمت مناسب و روش‌های موثر آگهی

بودجه در نظر گرفته شده

برای مقایسه، میانگین در هشت سال گذشته کمتر از خالص کارمزدها درآمد داشته است. و اظهارنامه به دلیل نحوه مالیات بر سود سهام در و برداشت ما از ضرر مالیاتی بسیار کارآمدتر از بازگشتی است که در املاک دریافت می کنید.برای بهبود بازدهی درصدی، باید برای محله‌هایی که احتمالاً سریع ‌تر قدردانی می‌کنند و یا ملکی با قیمت بسیار نادرست برای خرید پیدا کنید که می‌توانید مقدار کمی پول در آن سرمایه ‌گذاری کنید و به چیزی ارتقا دهید که می‌تواند اجاره بهای بسیار بالاتری داشته باشد.

بودجه در نظر گرفته شده

حتی اگر خودتان بتوانید کار را انجام دهید، بهتر است، فروش آپارتمان در کرج پول لازم اما باید مطمئن شوید که به اندازه کافی جبران می‌کنید. چالش این است که، علی ‌رغم آنچه ممکن است بشنوید یا بخوانید، اقلیتی از سرمایه‌ گذاران حرفه‌ای از میانگین بازدهی بازار املاک در دراز مدت بهتر عمل می‌کنند. و ما در مورد افرادی صحبت می کنیم که کارکنان بزرگی دارند تا به آنها کمک کنند تا ملک ایده آل را پیدا کنند و پیشرفت کنند.بهتر است سرمایه گذاری های خود را متنوع کنید.شما باید به سرمایه گذاری در یک ملک فردی فکر کنید.

نقدینگی مهم است

همانطور که باید در مورد سرمایه گذاری در سهام فردی فکر کنید: به عنوان یک ریسک بزرگ. بعید است که از بازار بهتر عمل کنید، مگر اینکه مزیت اطلاعاتی داشته باشید، که احتمالاً نخواهید داشت مگر اینکه یک متخصص املاک و مستغلات باشید یا بخواهید زمان و انرژی زیادی را برای یافتن ملک صرف کنید.ایده تلاش برای انتخاب ملک فردی “درست” جذاب است، به خصوص زمانی که فکر می کنید می توانید یک معامله خوب دریافت کنید یا آن را با اهرم های زیادی خریداری کنید.

نقدینگی مهم است

این استراتژی می تواند به خوبی در یک بازار بالا کار کند. با این حال، به همه ما در مورد خطرات یک سبد املاک و مستغلات بدون تنوع آموخت و به ما یاد آوری کرد که اهرم می تواند به هر دو صورت کار کند.سرمایه ‌گذاری در یک طبقه دارایی پرخطر مانند املاک و مستغلات نیازمند تنوع ‌بخشی برای ایجاد بازده بلند مدت بالاتر است، زیرا هرگز نمی‌دانید چه زمانی یک استراتژی خاص املاک و مستغلات یا نوع خاصی از دارایی مورد توجه قرار می‌گیرد. مزیت صندوق شاخص املاک و مستغلات این است.

انتقال سند آپارتمان

که از بسیاری از صندوق های سرمایه گذاری املاک و مستغلات تشکیل شده است برج بهاران که هر کدام از آنها در میان املاک بسیاری متنوع است.با این حال، تنوع بخشیدن به سبد املاک و مستغلات شما کافی نیست. همچنین برای به حداکثر رساندن بازده بلندمدت و با ریسک تعدیل شده، باید انواع سرمایه گذاری ها یا طبقات دارایی را متنوع کنید. املاک و مستغلات یک جزء عالی برای داشتن یک سبد است زیرا می تواند به عنوان پوششی در برابر تورم عمل کند املاک و مستغلات بیشتر از سایر طبقات دارایی با تورم مرتبط هستند.

انتقال سند آپارتمان

اما به طور کلی به خودی خود چندان جذاب نیست.آخرین استدلال اصلی علیه مالکیت املاک سرمایه گذاری نقدینگی است. برخلاف صندوق های شاخص املاک، شما نمی توانید ملک خود را هر زمان که بخواهید بفروشید. پیش بینی مدت زمان برای فروش یک ملک مسکونی می تواند دشوار باشد و اغلب به نظر می رسد که هر چه مشتاق تر برای فروش باشید، مدت زمان بیشتری طول می کشد. سرمایه ‌گذاران نهادی عموماً معتقدند که باید سالانه اضافی از سرمایه ‌گذاری خود به‌دست بیاورند تا به این دلیل که پول خود را بسته ‌اند.

خط آخر

توجیه کنند. تلاش برای کسب بیشتر از آنچه در صندوق شاخص خود کسب می کنید تقریبا غیرممکن است به جز برای تعداد انگشت شماری از سرمایه گذاران سهام خصوصی املاک و مستغلات که بهترین و باهوش ترین ها را جذب می کنند تا کاری جز تمرکز بر عملکرد بهتر از بازار انجام ندهند. آیا واقعاً معتقدید که می توانید آن را انجام دهید در حالی که حرفه ای ها نمی توانند؟ توصیه ما در مورد سرمایه گذاری در املاک اجاره با آنچه در مورد مانند انتخاب سهام و سرمایه گذاری فرشته توصیه می کنیم مطابقت دارد.

اگر می خواهید این کار را انجام دهید، آن را به عنوان پول بازی خود در نظر بگیرید و آن را به از ارزش خالص نقدی خود محدود کنید همانطور که در توضیح داده ایم .، شما نباید خانه خود را به عنوان یک سرمایه گذاری در نظر بگیرید، بنابراین لازم نیست سرمایه خود را در آن به  از ارزش خالص نقدینگی خود محدود کنید. اگر در حال حاضر ملکی دارید که درآمد اجاره ای بیشتری نسبت به هزینه حمل در محله ای که قدردانی می کنید به ارمغان می آورد، به شما تبریک می گوییم. احتمالاً نیازی به عجله و فروش ندارید.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *